Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji przygotowano kreację marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino.
BLIK jest partnerem 13. edycji muzycznego projektu Męskie Granie. Zainteresowani będą mogli kupić bilety na koncerty wyłącznie przy pomocy BLIKA, który jest dostępny dla wszystkich klientów bankowości mobilnej.
Najpopularniejsza trasa koncertowa nad Wisłą powraca w nowej formule. W 2022 r. projekt sponsorowany przez markę Żywiec przybierze formę festiwalu odbywającego się przez dwa dni w ośmiu miastach Polski.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.