Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
Ruszyła wspólna akcja Wakacje.pl oraz NIVEA, w której obie marki przypominają o istocie ochrony wakacji na wielu płaszczyznach – od zakupu ubezpieczenia turystycznego po ochronę przeciwsłoneczną.
Trwa loteria NIVEA MEN organizowana pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Rozpoczęła się V edycja akcji Podwórko Talentów NIVEA. Za koncept i realizację projektu – w zakresie Digital – odpowiada, podobnie jak w minionych latach, agencja GoldenSubmarine.
NIVEA Polska realizuje kolejną akcję parasolową. W ramach konkursu paragonowego można wygrać nagrody. Działania komunikacyjne oparto na materiałach POS. Za tę realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Rozpoczęła się akcja Podwórko Talentów NIVEA, której ambasadorem jest Filip Chajzer. W ramach projektu powstanie 20 placów zabaw dla dzieci. Akcji lideruje agencja GoldenSubmarine i realizuje ją wspólnie z OMD, Partners of Promotions oraz XS Events.
Rusza akcja NIVEA „Pielęgnuj bliskość w Święta”, podczas której marka, wspierająca Polaków w pielęgnowaniu relacji z bliskimi, pragnie ułatwić im dzielenie się świątecznymi życzeniami w tradycyjnej formie, dając możliwość wysłania 100 tys. świątecznych kartek.
Marka NIVEA już po raz drugi wybuduje 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce. W tym roku do projektu dołączył Mateusz Kusznierewicz – sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci.
Marka Nivea wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała kampanię promującą Męski Niezbędnik Nivea Men oraz konkurs z nagrodami.
Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie.
Drugi rok z rzędu, NIVEA chce podtrzymać tradycję wysyłania świątecznych kartek pocztowych do swoich bliskich. Kartki można tworzyć na stronie marki do 20 grudnia br.
14 maja br. ruszyła ruszyła kampania marki NIVEA #MamaMiałaRację. Została ona przygotowana z okazji Dnia Matki i jest częścią globalnej akcji #MomWasRight.
10 tys. kremów NIVEA Care trafi wkrótce w ręce Polek, które przetestują jego formułę na własnej skórze. Tym samym ruszyła największa akcja samplingowa w historii NIVEA Polska.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.