26.09.18, 09:00
| prasa » informacje
Ruch porozumiał się z wydawcami m.in. Naszego Dziennika i Polityki
RUCH S.A. w restrukturyzacji podpisał porozumienia z kolejnymi wydawnictwami.
06.04.12, 21:15
| radio |
Kara dla Radia Maryja za ukrytą reklamę
Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na podstawie uchwały KRRiT podjął decyzję o nałożeniu na Warszawską Prowincję Redemptorystów - nadawcę programu Radio Maryja - kary za łamanie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie emisji reklamy ukrytej.
06.02.12, 18:49
| prasa » informacje
Najbardziej opiniotwórcze media 2011 roku: Rzeczpospolita na czele
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
10.01.12, 21:42
| prasa |
Partie polityczne w mediach
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w minonym tygodniu prasa pisała na temat pięciu partii. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich.
28.12.11, 12:21
| prasa » informacje
Rzeczpospolita najchętniej cytowana w listopadzie 2011 r.
Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
02.10.11, 16:00
| prasa |
Janusz Palikot na podium. Przedwyborczy ranking
Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot – to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych.
25.08.11, 18:14
| prasa |
Fala krytyki zalewa polityków
W lipcu wskaźnik publikacji negatywnych osiągnął niespotykany w poprzednich miesiącach poziom – wynika z badania „Scena Polityczna” wydanego przez „PRESS SERVICE Monitoring Mediów”.
19.07.11, 18:34
| prasa |
Café pod agentem najczęsciej cytowane
W czerwcu liderem rankingu w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza. Najczęściej odwoływano się do opublikowanego 13 czerwca br. artykułu pt. "Café pod agentem".
14.04.11, 20:28
| prasa |
Najważniejsze kwietniowe rocznice w mediach
Wspomnienie ubiegłorocznej katastrofy smoleńskiej zajęło więcej miejsca w mediach niż rocznica śmierci Jana Pawła II, którego beatyfikację zaplanowano na przyszły miesiąc - wynika z  badania przeprowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów".
26.01.11, 21:30
| prasa |
Katastrofa smoleńska nadal ważnym tematem - Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce (XII 2010)
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”, polityka polska i Smoleńsk – tak pokrótce można podsumować grudniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, który przygotował Instytut Monitorowania Mediów.
28.12.10, 22:12
| prasa |
Wprost w czołówce Najbardziej opiniotwórczych mediów, prowadzi Rz (XI 2010)
„Rzeczpospolita” powraca na czoło zestawienia „Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce”. Ale listopadowy raport przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów nie jest wcale przewidywalny.
30.11.10, 21:52
| prasa |
Gazeta Wyborcza najbardziej opiniotwórczym medium października 2010
Dwa tytuły prasowe i stacja telewizyjna – tak wygląda październikowa czołówka zestawienia „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Jednak liderem jest tym razem „Gazeta Wyborcza”, która zdetronizowała „Rzeczpospolitą”, wiodącą w rankingu od roku. Na podium znalazł się także TVN24.
14.10.10, 22:21
| prasa |
Donald Tusk ulubieńcem mediów
Najbardziej medialnym liderem politycznym w naszym kraju jest Donald Tusk, wynika z nowego badania "Scena Polityczna" przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 
30.08.10, 23:08
| prasa |
Gazeta Polska bardziej opiniotwórcza niż RMF FM - lipiec 2010
Telewizja TVN24 powraca na podium "Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce", a "Gazeta Polska triumfuje nad RMF FM. Tak wyglądał lipiec w polskich mediach w świetle raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
26.08.10, 18:51
| radio |
KRRiT monitoruje Radio Maryja
Dyrektor rozgłośni musi dostarczyć nagrania programu od 9 do 15 sierpnia
04.07.10, 12:38
| telewizja / VOD |
TVN24 w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów (maj 2010)
Monopol tytułów prasowych na czołowe miejsca rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce został przełamany”. I choć liderem nadal pozostaje „Rzeczpospolita”, to na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN24.
14.06.10, 15:33
| prasa |
Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórcza w kwietniu br. Wysoki wynik stacji radiowych
Niemal dwukrotnie większą cytowalnością cieszyła się w kwietniu 2010 r. "Rzeczpospolita". To ona, z wynikiem 1089 powołań bezapelacyjnie triumfuje w kolejnej odsłonie badania "Najbardziej opiniotwórcze polskie media". Jest to niezmienna sytacja od września 2009 roku.
24.05.10, 21:16
| prasa |
Wybory Prezydenckie 2010 – na pierwszych stronach dzienników
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w mediach pisano o kandydatach na Urząd Prezydenta.
27.04.10, 23:15
| prasa |
Eyjafjallajökull medialnym tematem kwietnia
Islandzki wulkan Eyjafjallajökull był jednym z głównych bohaterów medialnych doniesień w kwietniu br. Tylko między 16 a 23 kwietnia temat działalności krateru oraz pojawienia się pyłu wulkanicznego nad Europą zagościł w polskiej prasie 217-krotnie.
14.04.10, 23:44
| prasa |
Nasz Dziennik o smoleńskiej katastrofie
Poniedziałkowe i wtorkowe wydania „Naszego Dziennika” (12 i 13 kwietnia 2010 r.) ukazały się w dwóch wersjach – drukowanej i elektronicznej. „Wydanie jest do bezpłatnego pobrania, ale jest to to samo wydanie, które sprzedawane w kiosku ma za zadanie utrzymanie "Naszego Dziennika"” – możemy przeczytać na stronie dziennika.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.