Rusza kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta przygotowana przez agencję San Markos. Hasłem przewodnim kampanii wspierającej uruchomienie największego centrum handlowego w zachodniej Polsce jest „I love Malta”.
Neinver - właściciel sieci centrów outlet Factory, wiodąca firma na europejskim rynku nieruchomości, po półtorarocznej współpracy z San Markos – Republika Dobrej Marki, powierza agencji kolejne budżety marketingowe.
Agencja San Markos - Republika Dobrej Marki okazała się najlepsza w przetargu na opracowanie koncepcji i realizację wszystkich projektów reklamowych i marketingowych sieci centrów outlet FACTORY w Polsce.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.