Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii dla marek KITKAT I LION pod hasłem „Loteria muzyczna KitKat & Lion”. Centralnym punktem aktywacji jest loteria promocyjna i działania z zakresu influencer marketingu na platformach TikTok i Instagram.
Agencja Kamikaze (Grupa Altavia) wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Śmigaj z Nestlé po nagrody”, który realizowany jest w sieci sklepów Intermarché.
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu rozgrywanego pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę promocji producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie konkursu pod hasłem „Z Nestlé wakacje trwają cały rok!”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę promocji płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod nazwą „Ratuj pszczoły”.
Pod hasłem „Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę”, Nestlé Polska organizuje loterię w sklepach sieci Kaufland, którą w całości przygotowała agencja UNIQUE ONE.
W wyniku przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiego konkursu pod hasłem „Radosne wakacje z Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarche. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się II edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
„Nagrody na jesienny sezon od Nestlé” – to hasło loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.