Waży prawie 300 kg, imituje bicie serca i ma przykuwać uwagę zwłaszcza wieczorami. Projekt dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii zrealizowała firma technologiczna Netizens, a autorem pomysłu była agencja Emlab.
Dom produkcyjny Netizens poszerzył dział new business o nowe stanowisko. Do zespołu w połowie czerwca br. dołączyła Aneta Zabiegała, która do tej pory zajmowała w firmie stanowisko Senior Account Managera.
Fundusz Inwestycyjny WSI Capital został większościowym udziałowcem Interaktywnego Domu Produkcyjnego Netizens. Dla Netizens oznacza to poszerzenie perspektyw dla rozwoju działalności biznesowej opartej na dostarczaniu zaawansowanych technologii dla branży marketingowej.
Firma Investeko S.A., działająca w zakresie ochrony środowiska, podjęła współpracę z interaktywnym domem produkcyjnym Netizens. Netizens zajmie się bieżącą obsługą promocyjną w obszarach online i offline oraz przebiegiem i oprawą technologiczną wydarzeń specjalnych z udziałem Investeko.
Maciej Swoboda po trzech latach powraca do Interaktywnego Domu Produkcyjnego Netizens. Obejmuje stanowisko Business Development Directora. Będzie odpowiadał za rozwój firmy na rynkach globalnych - szczególnie w krajach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych.
Netizens nawiązał współpracę z Wydawnictwami Szkolnymi i Pedagogicznymi dzięki wygranemu przetargowi. Aktualnie Netizens współpracuję z WSiP przy obsłudze strony oraz nad innymi zleceniami.
Na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach pojawił się interaktywny, bezdotykowy ekran informacyjny sterowany ludzkimi gestami.
Zespół kreacji agencji Netizens Peppermint powiększył się o kolejne nowe osoby: Macieja Szewczenko, który objął stanowisko Art Directora oraz Emila Wiśniewskiego, który pracuje jako Copywriter.
Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowisko Account Managera.
Do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine dołączyła Agnieszka Nowak, która objęła nowo utworzone stanowisko PR i marketing managera.
Do zespołu agencji Netizens Peppermint dołączyła Marta Spychalska, która objęła stanowisko copywritera i tym samym dołączyła do działu kreacji w biurze warszawskim.
Piwo premium Grolsch powraca na polski rynek za sprawą Kompanii Piwowarskiej. W związku z tym startuje także kampania „The Mark” – „Znak” mająca na celu uświadomienie odbiorcom faktu powrotu marki Grolsch do polskich sklepów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.