22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
28.06.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kampania 0.0 Przeciwwskazań. Kompania Piwowarska wykorzystuje anamorficzną animację 3D na ekranach LED
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.
23.02.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
AMS poszerza ofertę Digital Indoor o 16 centrów handlowych EPP w partnerstwie z iPoster
AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce. W ofercie firmy znajdzie się po zmianach łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach.
16.11.22, 20:05
| reklama & PR » informacje
Użytkownicy katowickiej komunikacji miejskiej wybiorą lokalizacje zielonych przystanków w akcji AMS i Miasta Katowice
Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej, będą mogli zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście.
05.04.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
OOH.pl będzie współpracować z Kolejami Mazowieckimi
Spółka OOH.pl rozpoczęła współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa ma pozwolić firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów w celach reklamowych. 
02.03.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
OOH.pl chce dalej zwiększać ilość oferowanych nośników
Firma OOH.pl powiększyła sieć nośników reklamowych. Billboardy pojawiły się w ponad nowych 1500 lokalizacjach. Spółka chce do końca roku poszerzyć sieć o kolejne lokalizacje, głównie w mniejszych miastach do 200 tys. mieszkańców i pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych w regionach.
29.07.21, 16:45
| reklama & PR » informacje
Eko inicjatywa AMS z okazji startu oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu br. w galerii Sadyba Best Mall.
21.08.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Synergic reaguje na załamanie światowego rynku reklamy. Zmiany w zarządzie, strukturze i ofercie
Synergic wprowadza zmiany w Zarządzie, strukturze oraz ofercie. Jak podkreśla firma, wprowadzane zmiany to odpowiedź na wyzwania rynkowe wywołane sytuacją związaną z COVID-19 i załamaniem światowego rynku reklamy.
18.08.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Ekrany DOOH od Jet Line w kolejnych miastach
Jet Line powiększa MORE, sieć ekranów digital out of home. Do Warszawy i Krakowa już dołączył Wrocław, do końca sierpnia uruchomione zostaną ekrany w Katowicach, Poznaniu i Trójmieście. 
11.08.20, 12:17
| reklama & PR » informacje
Ekrany digital OOH Screen Network informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” promuje honorowe krwiodawstwa oraz zwraca uwagę na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tys. ekranów digital OOH firmy Screen Network.
01.08.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
#OurSecondChance. Trwa największa kampania outdoorowa w historii
Międzynarodowa Organizacja „World Out of Home Organization” zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej, rozpoczęła kampanię #OurSecondChance. To największa kampania outdoorowa w historii. Projekt ruszył na całym świecie 27 lipca br.
27.12.19, 10:00
| reklama & PR » artykuły
Trzy kroki do udanej kampanii DOOH
Kreatywna i skuteczna, docierająca do szerokiej grupy odbiorców w wybranym miejscu i czasie - taka właśnie powinna być kampania DOOH. Jak sprostać tym wymaganiom? Jak w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej? Artykul ekspercki Diany Polskiej-Pękali z MyLED.
24.09.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jak reklama DOOH może pomóc w wyborze odpowiednich produktów FMCG?
Niezależnie od tego, gdzie znajduje się nośnik DOOH, to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów znajdujących się poza domem. Co wpływa na sukces tego medium? Dlaczego warto inwestować w DOOH, również w branży FMCG? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager w MyLED.
23.05.19, 13:00
| reklama & PR » artykuły
Najważniejsze czynniki wpływające na popularność cyfrowej reklamy zewnętrznej
Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje się wzrost wydatków o ponad 4 mld dolarów. Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager w MyLED.
16.03.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Digitalowa akcja OOH z okazji Dnia Kobiet od Jet Line
Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca br. agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.
21.01.19, 12:12
| reklama & PR » wywiady
Łączymy przestrzeń publiczną z inteligentną reklamą
Rozmowa z Markiem Kuzaką, Prezesem Zarządu AMS, m.in. o rynku reklamy zewnętrznej, ustawie krajobrazowej oraz najaktywniejszych branżach w OOH.
27.12.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jak rozwijała się cyfrowa reklama zewnętrzna w 2018 roku?
Cyfrowa reklama out-of-home rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager MyLED.
14.12.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
W III kwartale 2018 r. sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager MyLED.
07.03.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Jet Line wdrożył wyniki badań widowni sieci Motorway 12x4m
Jet Line zakończył i wdrożył pierwszy etap projektu badawczego „Badanie widowni tablic Motorway”. Tablice reklamowe w należącej do Jet Line ogólnopolskiej sieci Motorway 12x4 m, zyskały nowy wskaźnik: liczbę widowni.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.