Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.
AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce. W ofercie firmy znajdzie się po zmianach łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach.
Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej, będą mogli zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście.
Spółka OOH.pl rozpoczęła współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa ma pozwolić firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów w celach reklamowych.
Firma OOH.pl powiększyła sieć nośników reklamowych. Billboardy pojawiły się w ponad nowych 1500 lokalizacjach. Spółka chce do końca roku poszerzyć sieć o kolejne lokalizacje, głównie w mniejszych miastach do 200 tys. mieszkańców i pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych w regionach.
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu br. w galerii Sadyba Best Mall.
Synergic wprowadza zmiany w Zarządzie, strukturze oraz ofercie. Jak podkreśla firma, wprowadzane zmiany to odpowiedź na wyzwania rynkowe wywołane sytuacją związaną z COVID-19 i załamaniem światowego rynku reklamy.
Jet Line powiększa MORE, sieć ekranów digital out of home. Do Warszawy i Krakowa już dołączył Wrocław, do końca sierpnia uruchomione zostaną ekrany w Katowicach, Poznaniu i Trójmieście.
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” promuje honorowe krwiodawstwa oraz zwraca uwagę na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tys. ekranów digital OOH firmy Screen Network.
Międzynarodowa Organizacja „World Out of Home Organization” zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej, rozpoczęła kampanię #OurSecondChance. To największa kampania outdoorowa w historii. Projekt ruszył na całym świecie 27 lipca br.
Kreatywna i skuteczna, docierająca do szerokiej grupy odbiorców w wybranym miejscu i czasie - taka właśnie powinna być kampania DOOH. Jak sprostać tym wymaganiom? Jak w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej reklamy zewnętrznej? Artykul ekspercki Diany Polskiej-Pękali z MyLED.
Niezależnie od tego, gdzie znajduje się nośnik DOOH, to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów znajdujących się poza domem. Co wpływa na sukces tego medium? Dlaczego warto inwestować w DOOH, również w branży FMCG? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager w MyLED.
Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje się wzrost wydatków o ponad 4 mld dolarów. Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager w MyLED.
Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca br. agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.
Cyfrowa reklama out-of-home rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager MyLED.
W III kwartale 2018 r. sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Artykuł ekspercki Diany Polskiej, Marketing & PR Manager MyLED.
Jet Line zakończył i wdrożył pierwszy etap projektu badawczego „Badanie widowni tablic Motorway”. Tablice reklamowe w należącej do Jet Line ogólnopolskiej sieci Motorway 12x4 m, zyskały nowy wskaźnik: liczbę widowni.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.