Na rynku pojawiła się odmieniona „Olivia.” Dzięki nowej eleganckiej makiecie, nowym rubrykom i tematom pismo ma zyskać jakość magazynu premium. W magazynie znajdzie się teraz więcej treści lifestylowych, inspirujących materiałów zgodnych z aktualnymi trendami, w tym m.in. nowy dział „Wellbeing”.
Miesięcznik "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) z okazji 18 urodzin przechodzi metamorfozę. Od nr 4/2016 magazyn ukazuje się w nowej, eleganckiej makiecie i z nowymi rubrykami.
Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.
Już po raz czwarty słuchacze Radia PLUS będą wybierać i razem śpiewać kolędy. Świąteczny koncert z udziałem polskich gwiazd muzyki odbędzie się 18 grudnia br. w Gdańsku i będzie retransmitowany przez TVP1.
Magazyn „Olivia” rozpoczyna akcję społeczną „Mamy czas dla dziecka”. Akcji przyświeca myśl przewodnia: „Nieważne, ile czasu spędzasz z dzieckiem, ważne, jak ten czas wykorzystujesz”.
Do grudniowego numeru miesięcznika „Olivia” dołączone zostaną kupony rabatowe, które będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce.
Dyrektorem nowego biura reklamy została Paulina Wrzesińska, związana od 2001 roku z tytułem "Olivia" wydawanym przez Axel Springer Polska, a od 2007 roku przez Marquard Media Polska, gdzie piastowała stanowisko Dyrektora Biura Reklamy.
Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: KECZUPURKA, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste Nuggetsy – ZŁOCISTE NUGGETSY NA SŁODKO.
1. kwietnia 2011 r. rusza kampania reklamowa lifestyle'owego kanału telewizyjnego dla nowoczesnych kobiet - Club TV. Kampania promować będzie nowy sezon serialu Potyczki Amy, który od 4. kwietnia emitowany będzie na antenie stacji.
KAMIS rozpoczyna intensywną kampanię reklamową linii produktów Złociste Nuggetsy. Kampania obejmie prasę dla kobiet oraz Internet, w tym portale społecznościowe.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.