11.04.23, 11:44
| reklama & PR » informacje
Sonia Bohosiewicz ambasadorem sieci ALDI. Aktorka promuje proste zakupy
10 kwietnia br. rozpoczęła się kampania ALDI, której główną bohaterką jest Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii zawartej w haśle “Raz ALDI zawsze COŚ z ALDI” ma podkreślać prostotę zakupów, jedną ze strategicznych cech aktualnie rozwijanych przez sieć.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
15.09.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Śpiewająca i intensywna kampania Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
13.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Promocje od pierwszej sztuki. Kampania reklamowa ALDI
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. 
06.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
MediaHub zwycięża w przetargu Dr.Max Drogeria
Dr.Max Drogeria wybrała MediaHub do obsługi mediowej. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.
30.11.21, 12:46
| reklama & PR » informacje
W te święta ALDI ma to COŚ. Świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów ALDI
Pod hasłem „W te święta ALDI ma to COŚ” ruszyła kolejna odsłona kampanii ALDI, która ma budować wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję.
09.11.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI ma to COŚ. Największa w historii kampania sieci ALDI
Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” RUSZYŁA kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie również reklamę TV.
22.09.21, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Joanna Adamowska przechodzi do 19 Południka
Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko Business Development Directora.
16.09.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Zygmunt Chajzer ambasadorem NEONET
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Komunikacja w dalszym ciągu prowadzona jest pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
13.08.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Mówisz – masz. Krzysztof Ibisz twarzą kampanii NEONET
Sieć elektromarketów NEONET ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz.
20.05.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mówisz-masz. Neonet z nową platformą komunikacji z udziałem Joanny Krupy
Ruszyła najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.
01.06.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Opus B będzie dalej obsługiwać BNP Paribas
Agencja Opus B kontynuuje realizacje kompleksowych działań z obszaru komunikacji marketingowej.
29.04.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Jedz mniej, ale smaczniej! Marka Roleski z nowym spotem
Pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”, rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
17.04.20, 15:04
| reklama & PR » informacje
Jedz mniej! Sonia Bohosiewicz w kampanii marki Roleski
„Jedz mniej!” – pod takim hasłem ruszyła kampania Roleski. Marka chce przekonać Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.
29.01.20, 13:02
| reklama & PR » informacje
Opus B z nowym logo i pozycjonowaniem
Zespół Opus B wprowadza nowe pozycjonowanie, logo, system identyfikacji oraz nowy sposób myślenia o markach.
04.10.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler w kampanii Hortex reklamuje mrożone zupy gotowe
W ofercie marki Hortex pojawiły się gotowe zupy. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
22.09.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania modelu Hyundai Tucson
Rozpoczęła się kampania promująca model Hyundai Tucson i jazdy testowe tego modelu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
09.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kampania KONA Electric na nośnikach OOH
Rozpoczęła się kampania na nośnikach OOH promująca model Hyundai KONA Electric. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
04.09.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje soki Zimnotłoczone
Trwa kampania najnowszego produktu marki Hortex – soków Zimnotłoczonych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu  towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury".
19.07.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hyundai promuje samochody przyszłości
Marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy