Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
W ramach piątej odsłony kampanii Dzień na U do potwierdzenia swojego zdrowia zachęca Stańczyk, w którego rolę wcielił się muzyk Krzysztof Zalewski. W specjalnie wyprodukowanym na potrzeby kampanii spocie pojawiają się także m.in. Lara Gessler, Mery Spolsky, Michał Żebrowski, Olivier Janiak czy Mateusz Damięcki.
Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę”, w ramach której porusza temat onkopłodności, czyli zabezpieczenia płodności przed rozpoczęciem leczenia onkologicznego. Ambasadorami akcji zostali Edyta i Cezary Pazurowie.
W Madrycie podczas Gali MIXX Europe 2023 organizowanej przez IAB Europe, agencje Publicis Worldwide, MSL i PHD Poland odebrały dwie złote statuetki za kampanię The Liver Check, zrealizowaną dla klienta Sanofi.
Pod hasłem „Najlepsze zaczyna się od uśmiechu”, ruszyła kolejna odsłona działań reklamowych towarzyszących wprowadzeniu na polski rynek modelu Volkswagen ID. Buzz.
Pod hasłem „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” ruszyłą pierwsza kampania marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów.
Pepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, mają sprawiać wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
Pod hasłem „Pora na parę!” przebiega kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku.
Amica rozpoczyna ogólnopolską kampanię produktową płyt indukcyjnych 2.0, która ma skupiać się na takich cechach produktu jak: wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność.
Pod hasłem „Nowa ŠKODA OCTAVIA. Premiera Roku” marka prowadzi kampanię czwartej generacji swojego flagowego pojazdu. Celem jest promocja modelu OCTAVIA. Hasło kampanii ma zwracać uwagę na wyjątkowość auta. Kampania wystartowała w pierwszych dniach lipca br.
6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie.
Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.