Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł 1 640 000 zł. Akcję wsparło piętnastu reklamodawców.
Ekstraklasa SA będzie dalej współpracować z Partnerami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym, z którymi zawarła nowe umowy sponsorskie. W efekcie bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka LOTTO partnerem głównym ligowych rozgrywek.
PKO Bank Polski ruszył z kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To już kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.
PKO Bank Polski rozpoczyna emisję spotu wizerunkowego. Do jego stworzenia zaproszony został nominowany do nagrody Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński, Platige Image. W postać przewodnika po decyzjach wcielił się aktor Adam Cywka. W spocie pojawił się też Maciej Musiał, który będzie twarzą komunikacji skierowanej do klientów młodych.
Nowy wniosek dostępny w serwisie iPKO pozwala na jednoczesną rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz otwarcie rachunku firmowego w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski uruchomił pierwszą w Polsce dedykowaną aplikację do obsługi zapytań i reklamacji klientów na Facebooku. Aplikacja została przygotowana na zlecenie Banku przez agencję Mint Media we współpracy z działem IT Banku.
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg i kontynuuje współpracę z PKO Bankiem Polskim. Agencja będzie odpowiadała m.in. za obsługę mediów społecznościowych i monitoring internetu.
Postaci z seriali Cartoon Network, pojawiły się na kartach przedpłaconych PKO Banku Polskiego dostępnych dla dzieci poniżej 13. roku życia w ramach oferty PKO Junior.
PKO Bank Polski uruchomił portal Bankomania, który nawiązuje do drukowanej wersji kwartalnika dla klientów „Poradnik Bankowy”. Portal ma stanowić codzienne źródło informacji i porad na tematy finansowe.
11 kwietnia br. wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Tym razem Szymon Majewski z mieszkańcami Afryki przekonują do usług płatności mobilnych. Spot został wyprodukowany przez Film Reaktor.
WALK Events został wyłoniony na drodze przetargu jako jedna z pięciu agencji do obsługi eventowej PKO Banku Polskiego. Umowa została podpisana na okres dwóch lat. W ramach współpracy agencja będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania koncepcji oraz realizacji wydarzeń specjalnych, zarówno o charakterze wewnętrznym, jak i promocyjnym.
Zmiana nazwy to bardzo poważna decyzja biznesowa i pociągają za sobą wiele konsekwencji. Zmiana taka jest albo wynikiem rozwoju i nowej strategii firmy, albo koniecznością biznesową - pisze w swoim artykule Jarosław Filipek, Dyrektor Generalny ANAGRAM.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.