Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
Nigdy wcześniej w historii PKP Intercity aż tylu pasażerów nie zdecydowało się na wakacyjne podróżowanie pociągami: od 1 czerwca do końca sierpnia br. z oferty przewoźnika skorzystało ponad 20 mln osób. Rekordowe wyniki to efekt, m.in. szeregu inwestycji w nowoczesny tabor oraz rozwoju kolejnych kanałów sprzedaży i atrakcyjnych cenowo biletów.
Jakdojade rozwija planer połączeń kolejowych. Tryb międzymiastowy, który miał swoją premierę pod koniec 2022 r., zyskał nową funkcję umożliwiającą szybszy zakup biletów PKP Intercity.
PKP Intercity wprowadza pilotażowo graficzną rezerwację miejsc. Pasażerowie będą mogli wybrać preferowane miejsce na planie pociągu podczas zakupu biletu na stronie intercity.pl. Na razie udogodnienie dotyczyć będzie wybranych wagonów w pociągach kategorii EIC.
Agencja Ad Craft przygotowała dla PKP Intercity przedświąteczną kampanię reklamową z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej, Leszka Stanka oraz Marii i Jakuba Pasków z Oczekując.pl.
O podróżach pociągami w ramach wykonywanej pracy można dowiedzieć się więcej z drugiej odsłony kampanii PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”, która startuje z początkiem października br.
Kolejna edycja festiwalu See Bloggers odbywa się 23 i 24 czerwca 2018 r. w Łodzi. Biorą w nim udział blogerzy, influencerzy i twórcy internetowi z całej Polski. PKP Intercity zostało partnerem wydarzenia.
Od 3 czerwca br., przez sześć kolejnych niedziel, widzowie TVP2 będą mogli oglądać miniserial „Pociąg do podróży”. Nowy format będzie emitowany przed serialem „Rodzinka.pl”.
PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszyła 1 maja br.
PKP Intercity rusza z magazynem pokładowym w nowej odsłonie. W połowie czerwca br. w wybranych pociągach przewoźnika pojawi się pierwszy numer miesięcznika w odświeżonym wydaniu.
PKP Intercity rozpoczyna współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Partnerzy podpisali porozumienie w zakresie promocji polskiej turystyki. Wspólnym celem jest wsparcie rozwoju usług turystycznych i polskiego transportu kolejowego.
„Złoty Pociąg istnieje” – to hasło promujące podróże expressami PKP Intercity od 29 zł. Przewoźnik ruszył z nową kampanią obejmującą szereg działań marketingowych.
Trwa nietypowa kampania marki Victorinox w pociągach PKP Express InterCity. Od listopada br. w składach przewoźnika eksponowane są plakaty promujące wszystkie grupy produktowe Victorinox dostępne w Polsce.
W wybranych pociągach PKP Intercity uruchomiona zostanie testowa usługa, która da pasażerom dostęp do wyselekcjonowanej oferty video na żądanie, w tym filmów, seriali i bajek w usłudze player.pl.
Program 3 Polskiego Radia będzie miał swój pociąg. 23 lutego 2015 r. w oficjalnym rozkładzie jazdy PKP pojawił się Express Intercity Premium Radiowa Trójka, który w swoją pierwszą podróż z Krakowa do Gdyni wyruszy 15 marca.
PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 r. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.
Agencja San Markos została wybrana do obsługi projektu realizowanego dla PKP Intercity. Wśród złożonych ofert San Markos przedstawił najkorzystniejszą propozycję.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.