17.01.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
11.09.23, 20:07
| biznes i technologie » informacje
Ponad 20 mln pasażerów. W wakacje PKP Intercity pobiło rekord
Nigdy wcześniej w historii PKP Intercity aż tylu pasażerów nie zdecydowało się na wakacyjne podróżowanie pociągami: od 1 czerwca do końca sierpnia br. z oferty przewoźnika skorzystało ponad 20 mln osób. Rekordowe wyniki to efekt, m.in. szeregu inwestycji w nowoczesny tabor oraz rozwoju kolejnych kanałów sprzedaży i atrakcyjnych cenowo biletów.
25.04.23, 18:15
| internet » informacje
Użytkownicy serwisu Jakdojade mogą kupować bilety PKP Intercity
Jakdojade rozwija planer połączeń kolejowych. Tryb międzymiastowy, który miał swoją premierę pod koniec 2022 r., zyskał nową funkcję umożliwiającą szybszy zakup biletów PKP Intercity.
28.02.23, 07:30
| internet » e-commerce
Udogodnienie dla pasażerów PKP Intercity: graficzna rezerwacja miejsc w pociągach EIC 
PKP Intercity wprowadza pilotażowo graficzną rezerwację miejsc. Pasażerowie będą mogli wybrać preferowane miejsce na planie pociągu podczas zakupu biletu na stronie intercity.pl. Na razie udogodnienie dotyczyć będzie wybranych wagonów w pociągach kategorii EIC.
05.09.22, 18:15
| reklama & PR » informacje
Publicis Worldwide Poland zwycięża w przetargu PKP Intercity
Agencja Publicis Worldwide Poland wygrała przetarg zorganizowany przez PKP Intercity na tworzenie kampanii wizerunkowo-produktowych.
16.11.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
PKP Intercity promuje korzyści z podróżowania koleją w animowanych filmikach
Agencja Ad Craft przygotowała dla PKP Intercity przedświąteczną kampanię reklamową z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej, Leszka Stanka oraz Marii i Jakuba Pasków z Oczekując.pl.
02.10.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Tysiące powodów do podróżowania. Michał Czernecki w spocie PKP Intercity
O podróżach pociągami w ramach wykonywanej pracy można dowiedzieć się więcej z drugiej odsłony kampanii PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”, która startuje z początkiem października br.
23.06.18, 21:40
| reklama & PR » informacje
PKP Intercity zostaje partnerem festiwalu See Bloggers Łódź
Kolejna edycja festiwalu See Bloggers odbywa się 23 i 24 czerwca 2018 r. w Łodzi. Biorą w nim udział blogerzy, influencerzy i twórcy internetowi z całej Polski. PKP Intercity zostało partnerem wydarzenia.
09.06.18, 18:00
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Pociąg do podróży. PKP Intercity z miniserialem w TVP2
Od 3 czerwca br., przez sześć kolejnych niedziel, widzowie TVP2 będą mogli oglądać miniserial „Pociąg do podróży”. Nowy format będzie emitowany przed serialem „Rodzinka.pl”. 
01.05.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Tysiące powodów do podróżowania. PKP Intercity z nową platformą komunikacyjną
PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszyła 1 maja br.
09.06.17, 13:00
| prasa » informacje
W Podróż w miejsce magazynu W Podróży. Nowa szata i odświeżona tematyka
PKP Intercity rusza z magazynem pokładowym w nowej odsłonie. W połowie czerwca br. w wybranych pociągach przewoźnika pojawi się pierwszy numer miesięcznika w odświeżonym wydaniu.
28.02.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
PKP Intercity i Polska Organizacja Turystyczna będą promować polską turystykę
PKP Intercity rozpoczyna współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Partnerzy podpisali porozumienie w zakresie promocji polskiej turystyki. Wspólnym celem jest wsparcie rozwoju usług turystycznych i polskiego transportu kolejowego. 
24.09.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
PKP Intercity świętuje 15-lecie pociągiem do nagród
26 września br. wystartuje pierwszy etap konkursu "Pociąg do nagród" zorganizowany przez PKP Intercity z okazji 15-lecia istnienia spółki.
11.07.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
PKP Intercity rozpoczęło współpracę z TVP2
Przewoźnik pojawiać się będzie w programach stacji: "Pytaniu na Śniadanie" i "The Voice of Poland".
18.01.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Złoty Pociąg istnieje. Kampania PKP Intercity
„Złoty Pociąg istnieje” – to hasło promujące podróże expressami PKP Intercity od 29 zł. Przewoźnik ruszył z nową kampanią obejmującą szereg działań marketingowych.
21.11.15, 15:00
| reklama & PR » informacje
Victorinox z kampanią w pociągach PKP Express InterCity
Trwa nietypowa kampania marki Victorinox w pociągach PKP Express InterCity. Od listopada br. w składach przewoźnika eksponowane są plakaty promujące wszystkie grupy produktowe Victorinox dostępne w Polsce.
14.04.15, 01:00
| internet » informacje
Usługa player.pl już dostępna w pociągach PKP Intercity
W wybranych pociągach PKP Intercity uruchomiona zostanie testowa usługa, która da pasażerom dostęp do wyselekcjonowanej oferty video na żądanie, w tym filmów, seriali i bajek w usłudze player.pl.
24.02.15, 09:02
| radio / audio » informacje
Express Intercity Premium Radiowa Trójka wyruszy 15 marca
Program 3 Polskiego Radia będzie miał swój pociąg. 23 lutego 2015 r. w oficjalnym rozkładzie jazdy PKP pojawił się Express Intercity Premium Radiowa Trójka, który w swoją pierwszą podróż z Krakowa do Gdyni wyruszy 15 marca.
21.10.14, 08:18
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity
PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 r. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy.
13.10.14, 13:27
| reklama & PR » informacje
San Markos wygrywa przetarg na obsługę PKP Intercity
Agencja San Markos została wybrana do obsługi projektu realizowanego dla PKP Intercity. Wśród złożonych ofert San Markos przedstawił najkorzystniejszą propozycję. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.