Ruszyła kampania wizerunkowa Allianz Polska, która promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Jest ona realizowana w internecie ‒ obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube, a także działania contentowe. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
Agencja Plej powołała do życia Departament Strategiczny PLEJGROUND, który jest wyspecjalizowany w strategiach marki, komunikacji marki i implementacji strategii w działania komunikacyjne. Na jego czele stoi Wojtek Walczak.
Heineken rusza z loterią konsumencką, który prowadzona będzie pod hasłem „Lato przyjemności z Heineken”. W puli nagród znajdują się nagrody pieniężne, a także wyjazdy od wakacje.pl.
Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane będą szerokozasięgową kampanią reklamową, która ruszyła 5 maja br. Działania komunikacyjne obejmują: emisje spotów reklamowych w największych stacjach TV, działania promocyjne w kanałach digital, VOD, social media oraz w gazetkach promocyjnych.
OSM Piątnica prowadzi kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram.
W związku z nadchodzącą premiera gry Cyberpunk 2077, zostały zaplanowane atrakcje przygotowane przez Play i CD Projekt Red. Pierwszą z nich jest konkurs, w którym do wygrania jest własny mural na jednej z warszawskich kamienic.
OSM Piątnica rozpoczęła akcją skierowaną do najmłodszych i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego przyjaciółmi. Promocja realizowana jest w ramach kampanii „Piątuś radę da”.
OSM Piątnica rozpoczęła kolejną edycję kampanii reklamowej serka z Piątnicy. Działania mają na celu promocję produktu. Spoty pokazujące walory serka wiejskiego, w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi, emitowane są w TV od 24 sierpnia br.
OSM Piątnica rusza z kampanią TV promującą jogurt naturalny. Pod hasłem „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy”, babcia Eugenia w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia br.
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca br.
Na początku br. w Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, dołączający do Plej jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.