06.10.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU. Tym razem firma promuje ubezpieczenia komunikacyjne
PZU ruszył z nową kampanią marketingową, w której stawia na kompleksowość oferty ubezpieczeń PZU Auto. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.
30.06.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
PZU promuje kompleksowość swojej oferty. W kampanii ponownie Iga Świątek
PZU ruszył z kampanią marketingową pokazującą kompleksowość swojej oferty. Ogólnopolska kampania ma skupiać się na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
28.04.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
PZU dołącza do LOTTO SuperLIGI
PZU rozpoczął współpracę z SuperLIGA S.A. Oficjalny partner Igi Świątek wesprze rozwój tenisa ziemnego w Polsce. Umowa została podpisana na sezon 2023.
10.03.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek twarzą nowej kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której marka przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. Twarzą kampanii PZU została ambasadorka marki - Iga Świątek.
28.10.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
PZU pokazuje, że jest silne w IT
Grupa PZU startuje z kampanią swojej marki. Pod hasłem ,,Silni w IT” polski ubezpieczyciel chce zwiększać swoją rozpoznawalność oraz promować oferowane możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.
27.10.22, 19:00
| biznes i technologie » informacje
PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel
PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Polski ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę podczas rozpoczynającego się nowego sezonu w narciarstwie alpejskim. Zawodniczka została ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.
04.08.22, 09:05
| reklama & PR » informacje
PZU będzie dalej wspierać FKS Stal Mielec
Największy polski ubezpieczyciel dalej będzie wspierał FKS Stal Mielec. Po roku współpracy z podkarpackim klubem, PZU zdecydował o jej kontynuacji.
12.07.22, 19:01
| reklama & PR » informacje
PZU sponsorem 79. Tour de Pologne UCI World Tour i klasyfikacji górskiej wyścigu
PZU został sponsorem oficjalnym 79. Tour de Pologne. Polski ubezpieczyciel jest także sponsorem klasyfikacji górskiej, jednej z najważniejszych części wyścigu.
13.05.22, 18:45
| reklama & PR » informacje
PZU sponsorem tytularnym projektu PZU Futbol Plus
PZU i Amp Futbol Polska rozszerzają współpracę. PZU został właśnie sponsorem akademii futbolowych PZU Futbol Plus dla dzieci z niepełnosprawnościami. Od roku PZU jako główny partner stowarzyszenia wspiera także reprezentację Polski, PZU Amp Futbol Ekstraklasę, a także inicjatywy dziecięce, takie jak Junior Amp Futbol czy Futbolowa Banda.
29.03.22, 18:55
| internet » informacje
PZU udostępnia Encyklopedię prostej polszczyzny
„Encyklopedia prostej polszczyzny” została bezpłatnie udostępniona na stronie internetowej PZU. To przewodnik po języku polskim, który obejmuje ponad 3000 pojęć, konstrukcji językowych i haseł problemowych.
03.03.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę PZU
Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę PZU. Zakres działań obejmie analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU.
22.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Dla profesjonalistów. Dla Ciebie. Nowa kampania employer brandingowa PZU
PZU rusza z kampanią „Dla profesjonalistów. Dla Ciebie”, która ma zachęcić do pracy profesjonalistów różnych specjalizacji. Ujęcia z drona wyścigowego, którego pilotem był wielokrotny mistrz Polski w tej dziedzinie, kręcono m.in. w nowym biurowcu w Warszawie.
10.09.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
PZU rozszerza współpracę z agencją Leo Burnett Warszawa
Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU i będzie współpracować liderem rynku ubezpieczeniowego także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL.
28.05.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
PZU przez kolejne trzy lata będzie wspierać Amp Futbol Polska
Firma ubezpieczeniowa PZU została Partnerem Strategicznym Amp Futbol Polska. Przez najbliższe trzy lata PZU będzie wspierać reprezentację Polski Amp Futbol, Amp Futbol Ekstraklasę oraz najmłodszych zawodników z Junior Amp Futbol i z Futbolowej Bandy.
23.04.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sieć diagnostyki obrazowej PZU Zdrowie już w nowych barwach
Zakończył się główny etap rebrandingu sieci diagnostycznej PZU Zdrowie. Większość placówek Tomma zmieniło barwy i funkcjonuje obecnie pod nazwą PZU Zdrowie Diagnostyka Obrazowa. 
08.04.21, 11:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU
PZU rozpoczyna działania w ramach kampanii wizerunkowej. Pierwszy raz występuje w niej tenisistka Iga Świątek. Od lutego br. Firma jest głównym partnerem Igi Świątek.
01.02.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek objęta patronatem PZU
Firma PZU objęła patronatem Igę Świątek – pierwszą Polkę w historii, która wygrała wielkoszlemowy turniej French Open. PZU będzie towarzyszyć Idze w drodze na jej tenisowy szczyt przez najbliższe trzy lata.
23.12.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje prosty język w komunikacji z klientami
PZU uruchamia kampanię „Z oficjalnym stylem precz!”, która ma promować prosty język w komunikacji z klientami. Do posługiwania się przystępnym językiem przekonuje w nagranym dla PZU klipie Jasin Rammal-Rykała, bas-baryton Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie. 
07.12.20, 21:02
| reklama & PR » informacje
Chciałbyś być wszędzie. Kampania wizerunkowa PZU
Mając u boku zaangażowanego i troskliwego partnera, jakim jest PZU, klienci mogą czuć się bezpiecznie, nawet w tak niepewnych czasach jak obecnie – tak przekonuje ubezpieczyciel w swojej kampanii wizerunkowej. Kampania opiera się na obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.