08.09.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Mint Media zwycięzcą konkursu ofert Philips Hue Polska
Agencja Mint Media po wygranym konkursie ofert, poszerza zakres obsługi dla marki Philips Hue Polska. Współpraca powiększy się o stworzenie konceptu oraz realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
11.05.22, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Odbiorniki telewizyjne wciąż istotne dla Polaków
Polacy wciąż kochają telewizję. Jest dla nich źródłem informacji i rozrywki, ale czują się dzięki niej mniej samotni - wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound przez PanelWizard Direct.
21.02.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, ogłosił odnowienie strategicznego partnerstwa z Abbey Road Studios, w którym nagrywali, m.in. The Beatles. Odnowienie zawartej w 2018 r. umowy powoduje, że Philips TV pozostaje nie tylko oficjalnym partnerem, ale także sponsorem nowego międzynarodowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards.
18.10.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Philips wybiera Bluerank
Philips rozpoczął współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu philips.pl.
07.05.21, 13:08
| reklama & PR » informacje
Philips z kampanią skierowaną do graczy w Czechach i Słowacji
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset rusza z działaniami skierowanymi do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji.
05.11.20, 17:28
| telewizja / VOD » informacje
Serwis TVP VOD dostępny w odbiornikach TV Philips z systemem Saphi
Serwis TVP VOD udostępniony został posiadaczom telewizorów Philips z systemem operacyjnym Saphi, bez konieczności aktualizacji systemu. 
07.09.20, 22:43
| reklama & PR » informacje
Imagine będzie obsługiwać Phillips Poland
W wyniku zwycięstwa w konkursie ofert, agencja Imagine rozpoczyna stałą obsługę firmy Phillips Poland, europejskiego oddziału firmy Phillips Industries, w obszarze digital. 
26.04.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kolejna odsłona kampanii OneBlade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
07.01.19, 20:13
| reklama & PR » informacje
Altavia Polska dla Philips Polska. Projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy
Altavia Polska opracowała projekt komunikacyjny dla linii oczyszczaczy i nawilżaczy Philips na zlecenie Philips Polska. 
13.01.17, 22:30
| reklama & PR » informacje
Marka Philips TV wybiera Weber Shandwick
Firma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do poprowadzenia zintegrowanej, lifestyle’owej kampanii komunikacyjnej w mediach tradycyjnych i społecznościowych dla marki Philips TV na terenie całej Europy. 
16.04.16, 18:39
| reklama & PR » informacje
Anna Dereszowska w reklamie Philips Lumea
Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
06.04.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dawid Woliński ekspertem Akademii Stylizacji Zarostu
Znany projektant mody Dawid Woliński został ekspertem od wizerunku w Akademii Stylizacji Zarostu. Tym samym Dawid Woliński będzie służył profesjonalnymi poradami przy tworzeniu trendbooka, który już niedługo będzie dostępny .
04.09.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
Witaj w świecie łatwego prasowania. Nowa kampania Philips
Wystartowała kampania ”Witaj w świecie łatwego prasownia” promująca żelazka z serii PerfectCare Elite firmy Philips. Działania reklamowe obejmujące telewizję oraz działania Internetowe: social media oraz współpracę z topowymi blogerkami lifestylowymi oraz parentingowymi przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
07.08.15, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Philips przedłuża współpracę z Anną Dereszowską
Marka Philips przedłuża współpracę z Anną Dereszowską, która od września 2014 pełni funkcję Ambasadorki kategorii Pielęgnacji Kobiecej.
05.07.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media z konkursem dla Philips i Answear.com
Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, przygotowała akcje konkursową „Wygraj dzień” z Maffashion lub Curly Heads. Ma ona na celu przybliżenie produktów młodej grupie odbiorców. Działania potrwają do połowy lipca br.
04.06.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kampania sponsoringowa steamera Philips
1 czerwca br. ruszyła kampania sponsoringowa promująca w telewizji Philips steamer, czyli ręczną parownicę do prasowania ubrań.
02.06.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Carat z nową kampanią dla Philips
1 czerwca br. wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska.
06.05.15, 22:00
| reklama & PR » informacje
Golenie z nagród. Akcja Eski i firmy Philips
Trwa akcja specjalna „Golenie z nagród” z udziałem Radia ESKA, ESKA TV, Eska.pl oraz fanpage’a Radia ESKA na Facebooku, będąca kampanią promocyjną golarki Philips Click&Style.
14.04.15, 10:00
| reklama & PR » informacje
Philips reklamuje depilatory Lumea
Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
19.10.14, 11:24
| reklama & PR » informacje
Ogilvy promuje produkty Philips Lighting Polska
Ogilvy & Mather przygotowała pierwszą wizerunkową kampanię dla Philips Lighting Polska. To kolejna kategoria produktów marki Philips promowana na naszym rynku przez agencję.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.