25. lipca br. pojawiło się w kioskach urodzinowe wydanie dwutygodnika Gala w niestandardowej odsłonie. Nowy numer pisma zawiera 10 różnych okładek oraz wywiady przeprowadzone przez gwiazdy z gwiazdami.
„Proponujemy pełen wachlarz programów, których tematem przewodnim są kulinaria, ale podane w rozmaitej formie i na różne sposoby” – mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Kuchni.tv. Nowa ramówka stacji rusza już od września br.
W ponad stu tysiącach egzemplarzy sprzedał się 29 nr tygodnika WPROST z listą „100 najbogatszych Polaków" - wynika ze wstępnych szacunkowych danych wydawcy.
Powrót do historycznego logo i zmiany, które od początku czerwca br. wprowadza nowy redaktor naczelny, Tomasz Lis, już w czerwcu przełożyły się na wzrost sprzedaży tygodnika "Wprost".
14 września br. ruszyła nowa, jesienna ramówka kanału Polsat Play. W ofercie stacji pojawią się cztery nowe magazyny, a do grona gwiazd dołączy dziennikarz sportowy Polsatu, Mateusz Borek.
W dniu jubileuszu, 8 maja br., z „Gazetą” ukaże się wyjątkowy dodatek poświęcony jej historii, a w siedzibie Agory odbędzie się konferencja poświęcona dwudziestoleciu wolnej Polski i zostanie wręczona nagroda Człowiek Roku.
29 listopada br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej odbyła się uroczysta gala Kuchni.tv wieńcząca projekt Smakowici 2008 - ekskluzywnego kalendarza w gwiazdorskiej obsadzie.
Krzysztof Skiba został jednym z ObserWAWAtorów - publicystów przygotowujących i prezentujących na antenie Radia WAWA codzienne felietony dotyczące bieżących wydarzeń.
"Tok 2 Szok" Jacka Żakowskiego i Piotra Najsztuba będzie najważniejszą nowością jesiennej ramówki stacji TV 4. Jednak wciąż nie wiadomo, co z koncesją stacji.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.