| reklama & PR » informacje
Ambasada BC dla marki Redd's
Agencja Ambasada BC wygrała przetarg, na stworzenie key visuala, do ogólnopolskiej kampanii piwa Redd's, komunikującej nowe opakowania i nowe owocowe smaki.
30.09.21, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Spożycie piwa w Polsce najniższe od 10 lat. Najbardziej tracą piwa mocne
Według danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konsumpcja piwa w Polsce w 2020 r. spadła do poziomu 93,6 litra na jednego mieszkańca i jest to najniższa wartość od 10 lat. Wolumen spożycia piwa zmniejsza się trzeci rok z rzędu, a najszybciej tracącą konsumentów kategorią są piwa mocne.
02.07.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Z Buntu Najlepsze. Doctor Brew w nowej odsłonie
Rusza kampania “Z Buntu Najlepsze”. To jednocześnie relaunch i powrót Doctor Brew w nowej odsłonie.
11.02.19, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: rynek piwa w 2018 r. 318 browarów w Polsce
W 2018 r. zaszły liczne zmiany na rynku piwa. Kupujący mogli wybierać spośród 853 nowości, jednocześnie doszło do konsolidacji na rynku producentów. Według Nielsena w ubiegłym roku na rynku działało 318 browarów, przy czym mówimy tutaj o sprzedaży detalicznej. Jest to o 43 więcej niż rok wcześniej. 
08.02.19, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: Piwo, wódka i whisky. Jakie alkohole najchętniej piją Polacy?
Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie alkoholi najczęściej spożywanych przez Polaków. W Nielsenie monitorowanych jest 14 kategorii napojów alkoholowych. Spośród nich wybranych zostało 10, na które Polacy wydali w 2018 r. najwięcej pieniędzy w handlu detalicznym.
27.11.18, 09:00
| reklama & PR » wywiady
Bierzemy udział w projektach świeżych, niestandardowych i takich, które pasują do naszej komunikacji
Rozmowa z Katarzyną Paszczuk, Junior Brand Manager odpowiedzialną za działania marki Łomża Jasne Pełne, m.in. wyzwaniach przy realizacji kampanii "Cwancyk" i wykorzystywaniu mediów społecznościowych w promocji marki. 
13.01.18, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Pilsweizer wprowadza piwo Legnickie
Browar Pilsweizer, we współpracy ze spólka Piwa Tradycyjne, wprowadza na rynek nową markę piwa – Legnickie. W planach obie strony mają poszerzenie palety piw Legnickich o dodatkowe smaki, oraz uruchomienie w Legnicy patronackiej hurtowni piw.
30.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij. Kampania marki Heineken z legendą Formuły 1
„Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę” - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia br. wystartuje kampania telewizyjna marki.
08.11.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Gemius: spoty piwa stanową tylko 5 proc. reklam video w sieci
Spoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 roku. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa. Gemius sprawdził, w jakim stopniu od początku br. branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy sieci.
16.11.16, 08:00
| reklama & PR » artykuły
III kwartał 2016 r.: reklamy piwa w 100 proc. etyczne
Między lipcem a wrześniem br. piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
26.10.16, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Kara dla Polo TV za reklamę piwa w porze chronionej
Witold Kołodziejski, Przewodniczący KRRiT nałożył na spółkę Lemon Records, nadawcę programu Polo TV, karę w wysokości 50 tys. zł za wielokrotne emisje reklam piwa w porze chronionej.
09.09.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Marka Paulaner świętuje Oktoberfest w Polsce
Między 17 a 2 października br. w Monachium celebrowane będzie największe bawarskie święto piwa - Oktoberfest. Dzięki marce Paulaner wydarzenie to będzie świętowane również w Polsce podczas Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu.
16.08.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
80 nowych reklam piwa w II kwartale 2016 r.
Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, kiedy rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali 80 nowych reklam.
19.05.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
I kwartał 2016 r.: piwo reklamuje się mniej intensywnie, ale zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy
W I kwartale 2016 r. producenci piwa wyemitowali 60 nowych reklam - o połowę mniej niż w ostatnich trzech miesiącach 2015 r. Wraz z mniejszą aktywnością reklamową nie odnotowano uszczerbku na jakości przekazów emitowanych przez piwowarów. 
17.02.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Reklama piwa w IV kwartale 2015 r. zgodna z zasadami etyki
Jak wynika z raportu IMM, ostatni kwartał 2015 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów. Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam – blisko o połowę (42 proc.) mniej niż w kwartale poprzedzającym. 
21.01.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kasztelan Specjały startuje z nową kampanią telewizyjną
Startuje nowa kampania reklamowa promująca linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.
19.01.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie. Kampania marki Carlsberg
Z początkiem 2016 r., pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
13.01.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka czyli męski świat w kampanii Warki
13 stycznia br. wystartowała emisja telewizyjnego spotu, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Kolejne działania marki skupiają się wokół Planety Warka.
18.11.15, 10:00
| reklama & PR » informacje
Tylko 192 reklamy piwa w III kwartale br. Wszystkie zgodne z Kodeksem Etyki Reklamy
W III kwartale br. ukazało się prawie trzy razy mniej przekazów reklamowych branży piwowarskiej w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W trakcie tegorocznego sezonu piwnego wyemitowano 192 reklamy, podczas gdy rok wcześniej liczba ta wyniosła 572. 
20.05.15, 21:00
| reklama & PR » informacje
Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji Piwna Bitwa w Kuchni
19 maja br. wystartowała „Piwna Bitwa w Kuchni", czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie dwie drużyny znanych polskich blogerów przygotowały dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Finał zabawy 9 czerwca.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.