Agencja Ambasada BC wygrała przetarg, na stworzenie key visuala, do ogólnopolskiej kampanii piwa Redd's, komunikującej nowe opakowania i nowe owocowe smaki.
Według danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konsumpcja piwa w Polsce w 2020 r. spadła do poziomu 93,6 litra na jednego mieszkańca i jest to najniższa wartość od 10 lat. Wolumen spożycia piwa zmniejsza się trzeci rok z rzędu, a najszybciej tracącą konsumentów kategorią są piwa mocne.
W 2018 r. zaszły liczne zmiany na rynku piwa. Kupujący mogli wybierać spośród 853 nowości, jednocześnie doszło do konsolidacji na rynku producentów. Według Nielsena w ubiegłym roku na rynku działało 318 browarów, przy czym mówimy tutaj o sprzedaży detalicznej. Jest to o 43 więcej niż rok wcześniej.
Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie alkoholi najczęściej spożywanych przez Polaków. W Nielsenie monitorowanych jest 14 kategorii napojów alkoholowych. Spośród nich wybranych zostało 10, na które Polacy wydali w 2018 r. najwięcej pieniędzy w handlu detalicznym.
Rozmowa z Katarzyną Paszczuk, Junior Brand Manager odpowiedzialną za działania marki Łomża Jasne Pełne, m.in. wyzwaniach przy realizacji kampanii "Cwancyk" i wykorzystywaniu mediów społecznościowych w promocji marki.
Browar Pilsweizer, we współpracy ze spólka Piwa Tradycyjne, wprowadza na rynek nową markę piwa – Legnickie. W planach obie strony mają poszerzenie palety piw Legnickich o dodatkowe smaki, oraz uruchomienie w Legnicy patronackiej hurtowni piw.
„Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę” - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia br. wystartuje kampania telewizyjna marki.
Spoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 roku. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa. Gemius sprawdził, w jakim stopniu od początku br. branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy sieci.
Między lipcem a wrześniem br. piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
Witold Kołodziejski, Przewodniczący KRRiT nałożył na spółkę Lemon Records, nadawcę programu Polo TV, karę w wysokości 50 tys. zł za wielokrotne emisje reklam piwa w porze chronionej.
Między 17 a 2 października br. w Monachium celebrowane będzie największe bawarskie święto piwa - Oktoberfest. Dzięki marce Paulaner wydarzenie to będzie świętowane również w Polsce podczas Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu.
Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, kiedy rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali 80 nowych reklam.
W I kwartale 2016 r. producenci piwa wyemitowali 60 nowych reklam - o połowę mniej niż w ostatnich trzech miesiącach 2015 r. Wraz z mniejszą aktywnością reklamową nie odnotowano uszczerbku na jakości przekazów emitowanych przez piwowarów.
Jak wynika z raportu IMM, ostatni kwartał 2015 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów. Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam – blisko o połowę (42 proc.) mniej niż w kwartale poprzedzającym.
Startuje nowa kampania reklamowa promująca linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.
Z początkiem 2016 r., pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
13 stycznia br. wystartowała emisja telewizyjnego spotu, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Kolejne działania marki skupiają się wokół Planety Warka.
W III kwartale br. ukazało się prawie trzy razy mniej przekazów reklamowych branży piwowarskiej w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W trakcie tegorocznego sezonu piwnego wyemitowano 192 reklamy, podczas gdy rok wcześniej liczba ta wyniosła 572.
19 maja br. wystartowała „Piwna Bitwa w Kuchni", czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie dwie drużyny znanych polskich blogerów przygotowały dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Finał zabawy 9 czerwca.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.