| reklama & PR » informacje
Ambasada BC dla marki Redd's
Agencja Ambasada BC wygrała przetarg, na stworzenie key visuala, do ogólnopolskiej kampanii piwa Redd's, komunikującej nowe opakowania i nowe owocowe smaki.
30.09.21, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Spożycie piwa w Polsce najniższe od 10 lat. Najbardziej tracą piwa mocne
Według danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych konsumpcja piwa w Polsce w 2020 r. spadła do poziomu 93,6 litra na jednego mieszkańca i jest to najniższa wartość od 10 lat. Wolumen spożycia piwa zmniejsza się trzeci rok z rzędu, a najszybciej tracącą konsumentów kategorią są piwa mocne.
02.07.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Z Buntu Najlepsze. Doctor Brew w nowej odsłonie
Rusza kampania “Z Buntu Najlepsze”. To jednocześnie relaunch i powrót Doctor Brew w nowej odsłonie.
11.02.19, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: rynek piwa w 2018 r. 318 browarów w Polsce
W 2018 r. zaszły liczne zmiany na rynku piwa. Kupujący mogli wybierać spośród 853 nowości, jednocześnie doszło do konsolidacji na rynku producentów. Według Nielsena w ubiegłym roku na rynku działało 318 browarów, przy czym mówimy tutaj o sprzedaży detalicznej. Jest to o 43 więcej niż rok wcześniej. 
08.02.19, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Nielsen: Piwo, wódka i whisky. Jakie alkohole najchętniej piją Polacy?
Agencja badawcza Nielsen przygotowała zestawienie alkoholi najczęściej spożywanych przez Polaków. W Nielsenie monitorowanych jest 14 kategorii napojów alkoholowych. Spośród nich wybranych zostało 10, na które Polacy wydali w 2018 r. najwięcej pieniędzy w handlu detalicznym.
27.11.18, 09:00
| reklama & PR » wywiady
Bierzemy udział w projektach świeżych, niestandardowych i takich, które pasują do naszej komunikacji
Rozmowa z Katarzyną Paszczuk, Junior Brand Manager odpowiedzialną za działania marki Łomża Jasne Pełne, m.in. wyzwaniach przy realizacji kampanii "Cwancyk" i wykorzystywaniu mediów społecznościowych w promocji marki. 
13.01.18, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Pilsweizer wprowadza piwo Legnickie
Browar Pilsweizer, we współpracy ze spólka Piwa Tradycyjne, wprowadza na rynek nową markę piwa – Legnickie. W planach obie strony mają poszerzenie palety piw Legnickich o dodatkowe smaki, oraz uruchomienie w Legnicy patronackiej hurtowni piw.
30.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij. Kampania marki Heineken z legendą Formuły 1
„Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę” - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia br. wystartuje kampania telewizyjna marki.
08.11.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Gemius: spoty piwa stanową tylko 5 proc. reklam video w sieci
Spoty promujące piwo stanowią 5 proc. wszystkich reklam wideo wyświetlonych polskim internautom od stycznia do września 2017 roku. Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć czas, w którym emitowane są reklamy piwa. Gemius sprawdził, w jakim stopniu od początku br. branża piwowarska wykorzystuje potencjał reklamowy sieci.
16.11.16, 08:00
| reklama & PR » artykuły
III kwartał 2016 r.: reklamy piwa w 100 proc. etyczne
Między lipcem a wrześniem br. piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
26.10.16, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Kara dla Polo TV za reklamę piwa w porze chronionej
Witold Kołodziejski, Przewodniczący KRRiT nałożył na spółkę Lemon Records, nadawcę programu Polo TV, karę w wysokości 50 tys. zł za wielokrotne emisje reklam piwa w porze chronionej.
09.09.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Marka Paulaner świętuje Oktoberfest w Polsce
Między 17 a 2 października br. w Monachium celebrowane będzie największe bawarskie święto piwa - Oktoberfest. Dzięki marce Paulaner wydarzenie to będzie świętowane również w Polsce podczas Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu.
16.08.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
80 nowych reklam piwa w II kwartale 2016 r.
Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, kiedy rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali 80 nowych reklam.
19.05.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
I kwartał 2016 r.: piwo reklamuje się mniej intensywnie, ale zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy
W I kwartale 2016 r. producenci piwa wyemitowali 60 nowych reklam - o połowę mniej niż w ostatnich trzech miesiącach 2015 r. Wraz z mniejszą aktywnością reklamową nie odnotowano uszczerbku na jakości przekazów emitowanych przez piwowarów. 
17.02.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Reklama piwa w IV kwartale 2015 r. zgodna z zasadami etyki
Jak wynika z raportu IMM, ostatni kwartał 2015 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów. Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam – blisko o połowę (42 proc.) mniej niż w kwartale poprzedzającym. 
21.01.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Kasztelan Specjały startuje z nową kampanią telewizyjną
Startuje nowa kampania reklamowa promująca linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.
19.01.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie. Kampania marki Carlsberg
Z początkiem 2016 r., pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
13.01.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka czyli męski świat w kampanii Warki
13 stycznia br. wystartowała emisja telewizyjnego spotu, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Kolejne działania marki skupiają się wokół Planety Warka.
18.11.15, 10:00
| reklama & PR » informacje
Tylko 192 reklamy piwa w III kwartale br. Wszystkie zgodne z Kodeksem Etyki Reklamy
W III kwartale br. ukazało się prawie trzy razy mniej przekazów reklamowych branży piwowarskiej w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W trakcie tegorocznego sezonu piwnego wyemitowano 192 reklamy, podczas gdy rok wcześniej liczba ta wyniosła 572. 
20.05.15, 21:00
| reklama & PR » informacje
Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji Piwna Bitwa w Kuchni
19 maja br. wystartowała „Piwna Bitwa w Kuchni", czyli najnowsza kampania promocyjna serwisu Beerlovers.pl. Na stronie dwie drużyny znanych polskich blogerów przygotowały dania na bazie różnych rodzajów piw, a internauci głosują na ich przepisy. Finał zabawy 9 czerwca.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.