| reklama & PR » informacje
Agencja hyperCREW przejęła opiekę nad marką Pizza Hut
Agencja interaktywna hyperCREW wygrała przetarg na stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki Pizza Hut w kanale digital. 
14.07.23, 19:46
| reklama & PR » informacje
Pizza Hut wkracza na TikToka z pomocą agencji Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
29.11.22, 09:38
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard zwycięzcą przetargu Pizza Hut
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września br. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
19.07.20, 17:00
| internet » informacje
Rap Show. Nowy internetowy projekt marki Pizza Hut
Marka Pizza Hut chce podkreślić swój związek z muzyką, tworząc w tym celu nowy projekt – Rap Show. W internetowym formacie w rolę prowadzących wcielają się zaskakujące postaci, a zaproszeni artyści wykonują nieoczywiste muzyczne zadania. 
26.06.19, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
Pizza Hut sponsoruje esportową Ultraligę
Pizza Hut (AmRest) związała się umową sponsorską z Ultraligą, polskimi rozgrywkami esportowymi, transmitowanymi na telewizyjnej Polsat Games. 
23.01.17, 14:06
| reklama & PR » informacje
Festiwal Pizzy z udziałem influencerów
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.
30.11.16, 12:29
| reklama & PR » informacje
Poznaj nowe menu sezonowe. Kampania sieci Pizza Hut
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. 
01.08.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Odkryj smaki świata w Pizza Hut. Wakacyjna kampania od Deloitte Digital
W lipcu br. ruszyła kampania wizerukowo-sprzedażowa Pizza Hat przygotowana przez agencję Deloitte Digital pod hasłem „Smaki świata za 19,95 zł”.
14.04.16, 09:10
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce
Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
10.03.16, 12:30
| reklama & PR » informacje
Brzegi zakręcone smakiem. Pizza Hut promuje nową pizzę
Na przełomie lutego i marca br. ruszyła kampania medialna promująca Cheesy Twist, nową pizzę w ofercie sieci Pizza Hut. Hasło nawiązuje do oryginalnego, zakręconego brzegu pizzy doprawionego do smaku ziołowo-czosnkowym masłem, chili lub serem corregio.
06.03.14, 18:32
| reklama & PR » informacje
Red8 Advertising przygotowała kampanię dla Pizza Hut
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej wspierającej rynkowy debiut innowacyjnego produktu w portfolio marki Pizza Hut - pizzy Cheesy Lava.  Kampania rozpoczęła się 4 marca br. i obejmie telewizję, kina oraz restauracje Pizza Hut.
12.09.12, 14:03
| reklama & PR » informacje
Red8 Advertising z najnowszą kampanią reklamową Pizza Hut
Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię reklamową Pizza Hut mającą na celu zmianę percepcji brandu przez konsumentów  i przyciągnięcie do restauracji tej marki nowych grup klientów, poprzez komunikację oferty „value”. Kampania rozpoczęła się 11 września 2012 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.