06.12.11, 18:15
| kultura |
Przepisy Mikołajka dla każdego
"Przepisy Mikołajka" autorstwa René Goscinny to książka pełna przepisów nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych.
21.09.11, 18:09
| telewizja / VOD » informacje
Nowe osoby w Dziale Marketingu HBO Polska
W ostatnim czasie do działu marketingu HBO Polska dołączyło sześć osób. Paweł Polański objął stanowisko Research Managera, Tomasz Teodorczyk - Marketing Managera i szefa zespołu AXN, Agnieszka Łukasińska – Brand Managera HBO, Marcin Królicki – Creative Service Managera, Marek Sikorski – koordynatora ds. trade marketingu, a Kaja Szafrańska – koordynatora ds. Internetu w grupie kanałów AXN.
24.08.11, 19:46
| telewizja / VOD » informacje
POLONIA1 z nowym logo i serialami
12 września br. Polcast Television (nadawca kanału POLONIA1) rozpoczyna wprowadzanie nowości programowych. W ramówce kanału pojawia się nowe filmy oraz seriale. Stacja wprowadza też zmienione logo.
30.03.11, 23:44
| prasa |
Dziewczyna i Popcorn maja wspólną redakcję
Ringier Axel Springer Polska integruje redakcje "Dziewczyny" i "Popcornu". Połączonym zespołem obu tytułów pokieruje Ewa Mościcka, redaktor naczelna "Popcornu".
22.11.10, 21:27
| prasa |
Popcorn z kalendarzem na 2011
22. listopada br. trafiło na rynek grudniowe wydanie magazynu młodzieżowego Popcorn z prezentem dla czytelników.
18.11.10, 20:13
| prasa |
Zmiana dyrektora wydawniczego w Ringier Axel Springer Polska
Aleksy Uchański, dyrektor wydawniczy segmentu komputerowego w Ringier Axel Springer Polska, obejmuje od stycznia 2011 r. stanowisko dyrektora wydawniczego tytułów młodzieżowych.
03.11.10, 21:24
| prasa |
Bravo umacnia wyniki sprzedażowe
Dwutygodnik BRAVO utrzymuje silną pozycję lidera w swoim segmencie.
14.09.10, 20:16
| telewizja / VOD |
Robert Makłowicz twarzą akcji Delikatesy TCM
Turner Classic Movies, kanał prezentujący klasykę kina oraz portal filmowy Filmweb.pl zapraszają telewidzów na sezon filmowy i konkurs Delikatesy TCM.
22.07.10, 21:22
POPloty
POPloty (23.07.2010 r.). Jak zawsze wsadzamy kij w mrowisko. Tym razem piszemy m.in. o: zmianach w Programie IV; Krajowej Radzie Coś Tam COś Tam oraz o sejmowych zabawach na całego...
27.03.10, 14:56
| reklama & PR |
Amica promuje mikrofalówki z popcornem
Amica realizuje akcję promocyjną pod hasłem "Mikrofalówka pełna popcornu!".
13.02.10, 02:48
| telewizja / VOD |
Wiosenna ramówka TV Puls
Atutem ma być pasmo programowe, ale nadal "Goło i wesoło"
30.11.09, 22:25
| radio |
Polacy słuchaja częsciej radia w samochodzie
Rośnie liczba osób słuchających radia w samochodzie. W grupie wiekowej 15-75 lat w ciągu ostatnich lat  odsetek respondentów deklarujących słuchanie radia w samochodzie wzrósł ponad dwukrotnie.
08.11.09, 12:47
| prasa |
Axel Springer rozszerza ofertę e-gazet
Axel Springer Polska rozszerza swoją ofertę e-czasopism. Od poniedziałku, 9. listopada br., wszystkie tytuły z portfolio spółki dostępne będzie w formie elektronicznej.
27.10.09, 19:39
| prasa |
Listopadowy Popcorn z planerem na cały rok
Do listopadowego wydania Popcornu, wydawanego przez Axel Springer Polska, dołączony zostanie "Muzyczny Ro(c)k" - ponad stustronicowy planer na rok 2010. Numer pojawił się na rynku we wtorek 27 października 2009 roku.
28.09.09, 23:13
| prasa |
Axel Springer Polska łączy struktury reklamowe
Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu.
08.02.09, 15:28
| radio |
Trzeci etap kampani wizerunkowej Radia Eska
Ruszył trzeci – ostatni – etap kampanii wizerunkowej Radia Eska.
28.01.09, 22:11
| prasa |
Ranking miesięczników: Twój Styl najczęściej czytany
"Twój Styl", "Claudia" i "Cztery Kąty" to najczęściej czytane przez Polaków miesięczniki - wynika z ostatniej fali badań (czerwiec - listopad 2008 r.) zleconych przez spółkę Polskie Badania Czytelnictwa przeprowadzonej przez SMG/KRC.
20.11.08, 22:19
| reklama & PR |
Raport MediaFM.net: firmy produkujące słodycze reklamowe i ich oferta
Prezentacja najważniejszych firm produkujących słodycze reklamowe.
13.11.08, 22:25
| telewizja / VOD |
Kampania reklamowa telewizji HD w Aster
12 listopada br. ruszyła nowa kampania reklamowa Aster pod hasłami „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD.
23.09.08, 22:45
| radio |
Trwa kampania wizerunkowa sieci Eska
20 września br. ruszyła kampania wizerunkowa Radia Eska, która potrwa do końca roku.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.