| reklama & PR » informacje | reklama & PR » wywiady | reklama & PR » ludzie | reklama & PR » artykuły | reklama & PR » case study | reklama & PR » multimedia | reklama & PR » wydarzenia branżowe | kultura » informacje
Poczta Interia zgodna z RODO 34% taniej
Interia przedstawia promocję, która trwa od 13 do 28 marca 2024 r. Promocja kierowana jest do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych Interia Poczta. Oferta polega na możliwości wykupienia usługi "Pakiet dla Firm" w cenie 19 zł brutto. Okres ważności pakietu to 12 miesięcy.
29.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kosmiczna promocja Kubusia z nagrodami
Kubuś rozszerza akcję z kosmicznymi naklejkami. Marka startuje z nową promocją, w której dzieci mogą zdobyć nagrody związane z kosmosem.
14.05.22, 10:50
| biznes i technologie » informacje
Play rozszerza zasięg Internetu światłowodowego
Play rozwija usługę Internetu światłowodowego i rozszerza jej zasięg. Dzięki współpracy z firmą Nexera Internet dotrze do kolejnych ponad 300 tys. gospodarstw domowych na terenie województw warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego. 
13.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Promocje od pierwszej sztuki. Kampania reklamowa ALDI
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. 
17.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Wielki Test Systemu EOS R. Akcja promocyjna UNIQUE ONE dla Canon
Canon ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację akcji promocyjnej Wielki Test Systemu EOS R.
04.02.22, 19:08
| reklama & PR » informacje
Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Na zakończenie akcji serwis Medonet opublikuje raport podsumowujący stan zdrowia Polaków. Badanie ruszyło 3 lutego br. 
17.09.13, 21:06
| reklama & PR » informacje
Samsung Smart TV z aplikacją Cineman VOD
Rozpoczyna się ogólnopolska akcja „52 powody...” promująca najnowsze telewizory Samsung z platformą Smart TV. Klient kupując dowolny model telewizora Smart z serii F, otrzyma się dostęp do bazy ponad 600 hitów filmowych w aplikacji Cineman VOD, z tej puli będzie mógł wybrać 52 filmy do obejrzenia w ciągu roku.
27.06.13, 09:58
| reklama & PR » informacje
Najskuteczniejsze formy promocji
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez OMD - niższa cena i gwarantowany upominek w konkursie jest najskuteczniejszą formą promocji wg. Polaków.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy