Zarządy PSPR oraz SAPR w związku z opublikowanym przez PAN zaproszeniem do składania ofert sprzeciwiły się wobec praktyk krótkiego składania ofert. PAN w efekcie burzy medialnej kończy postępowanie i nie dokonuje wyboru oferty.
70 proc. ankietowanych dziennikarzy twierdzi, że otrzymuje od PR-owców niedokładne/nierzetelne informacje. Ponad 50 proc. uważa, że PR-owcy nie szanują i nie rozumieją ich potrzeb. Dwa różne globalne badania, ale wydźwięk ten sam. Relacje PR-u z mediami były, są i będę wymagające. Co więcej, niosą z sobą wiele pułapek. Artykuł ekspercki Marcina Majerka.
Jeśli zastanawiasz się, jak możesz się wyróżnić od konkurencji, a także w jaki sposób możesz maksymalnie wykorzystać swoje strategie PR, to jesteś we właściwym miejscu!
Agencja Pan Pikto dołączyła do Związku Firm Public Relations. Firma zdecydowała się współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Rada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Rada z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie różnic między public relations a wieloma innymi, odrębnymi dziedzinami komunikacji rynkowej i społecznej.
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne...
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne.
Jedną z zalet Internetu jest to, iż dzięki niemu komunikacja ma prędkość światła. Wysłanie newsa trwa tylko kilka sekund, a obejrzeć go mogą odbiorcy na całym świecie. Obecnie aby być skutecznym trzeba działać natychmiast. W jaki sposób tworzyć PR w czasie rzeczywistym? Artykuł ekspercki Małgorzaty Twardochleb.
Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich pięciu lat rola konsultantów PR wzrosła. Co więcej, ponad 55 proc. z ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni.
AB S.A. nawiązało współpracę z agencją PaRoots w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla marek własnych TB (TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print).
Avermedia - producent urządzeń do multimedialnych prezentacji video oraz streamingu, podpisał umowę o współpracy z Entrymedia. Agencja zajmie się działaniami głównie z zakresu media relations.
W kwietniu br. funkcję Public Relations Managera Panasonic w regionie Europy Środkowej i Wschodniej objęła Klara Ufnalewska. Na nowym stanowisku będzie ona odpowiedzialna za komunikację produktową i korporacyjną firmy w 17 europejskich krajach.
Relacje z mediami – pod takim szyldem upłynęła kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie. Merytoryczne rozmowy toczyły się podczas prelekcji, ale również w trakcie przerw. To najlepszy dowód na to, że wzajemne relacje obu środowisk są tematem aktualnym i wymagają stałej atencji.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.