| reklama & PR |
Kampania reklamowa makaronów POL-MAK
Celem wzrost świadomości nowej linii tradycyjnego makaronu domowego
16.05.24, 06:30
| biznes i technologie » informacje
SIXT Polska nawiązuje współpracę z Clear Communication Group
Firma SIXT Polska, dostawca usług mobilnych, rozpoczęła w maju br. współpracę z agencją PR Clear Communication Group. W ramach tego partnerstwa, CCG będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz wsparcie bieżących działań public relations, które obejmują zarówno komunikację korporacyjną, jak i produktową.
05.04.24, 15:23
| reklama & PR » informacje
Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
W marcu br. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations. 
11.12.23, 13:27
| reklama & PR » informacje
Michalina Wójcik i Emilia Sala. Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR
W listopadzie br. 30 drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.
31.08.23, 00:05
| reklama & PR » informacje
Zarządy PSPR oraz SAPR protestują w sprawie zaproszenia przez PAN do składania ofert. PAN milczy i niespodziewanie kończy postępowanie
Zarządy PSPR oraz SAPR w związku z opublikowanym przez PAN zaproszeniem do składania ofert sprzeciwiły się wobec praktyk krótkiego składania ofert. PAN w efekcie burzy medialnej kończy postępowanie i nie dokonuje wyboru oferty.
17.08.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Omnires powierzył komunikację PR agencji Warsaw Creatives
Agencja Omnires  odpowiada za wsparcie strategiczne w zakresie komunikacji i budowania wizerunku marki OMNIRES oraz za bieżące kontakty z mediami. 
03.04.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Uważajcie na te pułapki… PR-owcy
70 proc. ankietowanych dziennikarzy twierdzi, że otrzymuje od PR-owców niedokładne/nierzetelne informacje. Ponad 50 proc. uważa, że PR-owcy nie szanują i nie rozumieją ich potrzeb. Dwa różne globalne badania, ale wydźwięk ten sam.  Relacje PR-u z mediami były, są i będę wymagające. Co więcej, niosą z sobą wiele pułapek. Artykuł ekspercki Marcina Majerka.
01.02.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Norweska firma Otovo zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR
Otovo, skandynawska firma specjalizująca się w energii słonecznej, zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR.
02.12.22, 09:18
Jakie są obecne trendy w public relations?
Jeśli zastanawiasz się, jak możesz się wyróżnić  od konkurencji, a także w jaki sposób możesz maksymalnie wykorzystać swoje strategie PR, to jesteś we właściwym miejscu!
24.02.22, 10:32
| reklama & PR » informacje
Agencja PR Pan Pikto dołącza do ZFPR
Agencja Pan Pikto dołączyła do Związku Firm Public Relations. Firma zdecydowała się współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
05.04.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Rada Etyki Public Relations: komercyjna współpraca z influencerami i blogerami powinna być zawsze zaznaczona
Rada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Rada z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie różnic między public relations a wieloma innymi, odrębnymi dziedzinami komunikacji rynkowej i społecznej. 
01.03.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
ITBC Communication z nowym logo
W wyniku rebrandingu, agencja ITBC Communication zmieniła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe marki biznesowe. 
23.01.17, 23:13
| reklama & PR » informacje
Centrum Medyczne Macierzyństwo klientem TEN Team
TEN Team rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Macierzyństwo z Krakowa.
15.12.16, 22:56
| reklama & PR » artykuły
Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (2)
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne...
08.12.16, 23:50
| reklama & PR » artykuły
Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (1)
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne.
07.12.16, 19:11
Agencja OKK! dla Adriana Furniture
Agencja OKK! rozpoczęła współpracę z Adriana Furniture, polskim producentem mebli tapicerowanych.
21.10.16, 14:00
| reklama & PR » artykuły
Jutro może być za późno, czyli jak robić PR w czasie rzeczywistym
Jedną z zalet Internetu jest to, iż dzięki niemu komunikacja ma prędkość światła. Wysłanie newsa trwa tylko kilka sekund, a obejrzeć go mogą odbiorcy na całym świecie. Obecnie aby być skutecznym trzeba działać natychmiast. W jaki sposób tworzyć PR w czasie rzeczywistym? Artykuł ekspercki Małgorzaty Twardochleb.
09.05.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Rośnie rola konsultantów PR na świecie
Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich pięciu lat rola konsultantów PR wzrosła. Co więcej, ponad 55 proc. z ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni. 
15.07.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
PaRoots z Office Warriors i markami TB
AB S.A. nawiązało współpracę z agencją PaRoots w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla marek własnych TB (TB Touch, TB Energy, TB Clean i TB Print).
13.07.15, 21:00
| reklama & PR » informacje
Avermedia klientem Entrymedia
Avermedia - producent urządzeń do multimedialnych prezentacji video oraz streamingu, podpisał umowę o współpracy z Entrymedia. Agencja zajmie się działaniami głównie z zakresu media relations.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy