Od 28 marca br. kanały TV Puls i PULS 2, nadawane przez Telewizję Puls, dostępne są w usłudze CDA TV w ramach CDA Premium, odpowiednio na pozycjach 5 i 6.
W niedzielę, 17 lipca br. nadawany przez Telewizję Puls kanał Puls 2 będzie obchodzić 10. urodziny. Na widzów czekają nowe znakomite tytuły, niespodzianki od Puls Kids – m.in. własna produkcja dla dzieci, oraz Wielka Jubileuszowa Loteria, która rusza w połowie lipca.
21 października br. kanał PULS 2, należący do Grupy Telewizja Puls, pojawi się w jakości HD w ofercie wszystkich platform satelitarnych, tj. CANAL+, Polsat Box i Orange TV.
Telewizja Puls, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
Kanały stopniowo wprowadzają jesienną ramówkę. W pierwszym tygodniu Polacy najchętniej wybierali TVP1 - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r.
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
9 marca br. na kanale PULS 2 wystartowało nowe rodzinne pasmo „Puls Kids”. Przewodnikiem dzieci po bajkowym świecie pasma „Puls Kids” został stworzony przez Telewizję Puls Brand Hero – animowany Jeżyk.
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r.
Trwa akcja społeczna Fundacji TV Puls „Pod Dębem” i Fundacji Czerwone Noski. Organizacje zachęcają do wspierania inicjatywy na rzecz starszych mieszkańców domów pomocy społecznej.
Kanał TVP1 był najchętniej oglądany w grupie 4+, a TVN w targecie komercyjnym - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 września 2019 r.
PULS 2 jesienią przygotował dużą ofertę seriali animowanych. Wśród tytułów nowości z premierą w telewizji ogólnodostępnej znajdą się takie tytuły jak: „Miraculous. Biedronka i Czarny kot”, „Mustang. Duch wolności”, „Moonzy”, „Bing”, czy po raz pierwszy w polskiej TV serial „Dzieciak rządzi: Znowu w grze” i najnowszy sezon serii „Przytul mnie”.
Kabaret pod Wyrwigroszem wcieli się w 17 barwnych i skrajnie różnych postaci, które oglądają w telewizji skecze i na bieżąco je komentują. Program rozrywkowy „Kabaretowe gogle i boks” pojawi się w PULS 2 od kwietnia br.
W listopadzie br. liderem w najważniejszych grupach docelowych był kanał TVN. Na ekranach rządziła niepodzielnie miłość, a także narciarstwo i rolnicy – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 listopada 2018 r.
Polsat pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a TVN w targecie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r.
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądaną stacją był Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 5 do 11 marca 2018 r.
W ubiegłym tygodniu największą widownię zgromadził Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 26 lutego do 4 marca 2018 r.
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją w targecie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 stycznia 2018 r.
Niedziela 23 lipca br., okazała się rekordowa dla kanału PULS 2, który odnotował najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45 proc. udziału w grupie komercyjnej (dane: NAM).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.