02.04.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
TV Puls i PULS 2 w ofercie platformy CDA TV
Od 28 marca br. kanały TV Puls i PULS 2, nadawane przez Telewizję Puls, dostępne są w usłudze CDA TV w ramach CDA Premium, odpowiednio na pozycjach 5 i 6.
12.07.22, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
PULS 2 świętuje dziesiąte urodziny. Stacja zapowiada serial animowany z Jeżykiem
W niedzielę, 17 lipca br. nadawany przez Telewizję Puls kanał Puls 2 będzie obchodzić 10. urodziny. Na widzów czekają nowe znakomite tytuły, niespodzianki od Puls Kids – m.in. własna produkcja dla dzieci, oraz Wielka Jubileuszowa Loteria, która rusza w połowie lipca.
21.10.21, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
Puls 2 w jakości HD w ofercie platform satelitarnych
21 października br. kanał PULS 2, należący do Grupy Telewizja Puls, pojawi się w jakości HD w ofercie wszystkich platform satelitarnych, tj. CANAL+, Polsat Box i Orange TV.
02.08.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Mediacore nowym domem mediowym Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
02.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media przejmuje sprzedaż czasu reklamowego TV Puls
Telewizja Puls oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
09.09.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem dzięki piłce i muzyce
Kanały stopniowo wprowadzają jesienną ramówkę. W pierwszym tygodniu Polacy najchętniej wybierali TVP1 - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r. 
30.07.20, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Jedynka niepokonana, Fakty ogrywają konkurencję
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
16.03.20, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Puls Kids w miejsce Junior TV w Puls 2
9 marca br. na kanale PULS 2 wystartowało nowe rodzinne pasmo „Puls Kids”. Przewodnikiem dzieci po bajkowym świecie pasma „Puls Kids” został stworzony przez Telewizję Puls Brand Hero – animowany Jeżyk.
30.01.20, 13:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, Teleexpress hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r. 
24.11.19, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Czerwone Noski zachęcają do wspierania mieszkańców domów pomocy społecznej
Trwa akcja społeczna Fundacji TV Puls „Pod Dębem” i Fundacji Czerwone Noski. Organizacje zachęcają do wspierania inicjatywy na rzecz starszych mieszkańców domów pomocy społecznej. 
10.09.19, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
Kanał TVP1 był najchętniej oglądany w grupie 4+, a TVN w targecie komercyjnym - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 września 2019 r. 
19.08.19, 10:00
| telewizja / VOD » seriale
Jesienna oferta animacji kanału PULS 2
PULS 2 jesienią przygotował dużą ofertę seriali animowanych. Wśród tytułów nowości z premierą w telewizji ogólnodostępnej znajdą się takie tytuły jak: „Miraculous. Biedronka i Czarny kot”, „Mustang. Duch wolności”, „Moonzy”, „Bing”, czy po raz pierwszy w polskiej TV serial „Dzieciak rządzi: Znowu w grze” i najnowszy sezon serii „Przytul mnie”. 
22.03.19, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Kabaretowe gogle i boks. Nowy oryginalny format w PULS2
Kabaret pod Wyrwigroszem wcieli się w 17 barwnych i skrajnie różnych postaci, które oglądają w telewizji skecze i na bieżąco je komentują. Program rozrywkowy „Kabaretowe gogle i boks” pojawi się w PULS 2 od kwietnia br. 
11.12.18, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Listopad 2018 r. w TV: miłość, rolnicy i narciarstwo. TVN absolutnym liderem
W listopadzie br. liderem w najważniejszych grupach docelowych był kanał TVN. Na ekranach rządziła niepodzielnie miłość, a także narciarstwo i rolnicy – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 listopada 2018 r. 
02.05.18, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w kwietniu 2018 r.: Polsat liderem, duży wzrost TV Puls i TTV
Polsat pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a TVN w targecie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r. 
12.03.18, 16:10
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądaną stacją był Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 5 do 11 marca 2018 r.
05.03.18, 15:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem, dobry start serialu Za marzenia
W ubiegłym tygodniu największą widownię zgromadził Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 26 lutego do 4 marca 2018 r.
22.01.18, 18:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, bardzo dobry wynik TVP ABC
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją w targecie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 stycznia 2018 r.
25.07.17, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Puls 2 z rekordową niedzielą
Niedziela 23 lipca br., okazała się rekordowa dla kanału PULS 2, który odnotował najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45 proc. udziału w grupie komercyjnej (dane: NAM).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.