| radio |
Fakt na podium
Najczęściej czytamy Fakt, Gazetę Wyborczą i Super Express.
| radio |
TV Puls – będzie coraz lepsza
11.12.19, 14:00
| internet » informacje
Puls Biznesu i SpotData uruchamiają serwis analityczny PB Forecast
"Puls Biznesu" i SpotData (Bonnier Business Polska) ruszają z nowym serwisem analitycznym PB Forecast składający się 
z czterech tematycznych pakietów: Makro Unia Europejska, Makro Europa Wschodnia, Opakowania oraz Branża Metalowa. 
01.03.19, 16:00
| prasa » ludzie
Tomasz Siemieniec odchodzi z Bonnier Business Polska. Grzegorz Nawacki naczelnym Pulsu Biznesu
Tomasz Siemieniec, wieloletni redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, z końcem lutego br. odszedł z firmy. Zastąpił go Grzegorz Nawacki, dotychczasowy zastępca.
22.06.16, 07:00
| prasa » informacje
Eugeniusz Twaróg laureatem nagrody dziennikarskiej im. M. Krzaka
Eugeniusz Twaróg, dziennikarz „Pulsu Biznesu”, został uhonorowany przez Związek Banków Polskich nagrodą dziennikarską im. Mariana Krzaka. 
08.06.16, 15:00
| internet » informacje
Puls Biznesu i Bankier.pl z serwisem EURO 2016 i konkursem dla użytkowników
„Puls Biznesu” i Bankier.pl przygotowały serwis EURO 2016 i konkurs „Piłkarski guru”, w którym mogą wytypować najlepsze drużyny mistrzostw Europy i wygrać jedną z ponad 100 nagród, w tym m.in. iPhone 6s, iPad Pro i Apple Watch Sport.
18.08.15, 09:06
Łukasz Korycki zastępcą redaktora naczelnego Pulsu Biznesu
Do zespołu „Pulsu Biznesu”, na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego odpowiedzialnego za projekty specjalne, dołączył Łukasz Korycki. 
03.07.15, 15:00
| internet » informacje
Zmiana pory wydawania cyfrowego Pulsu Biznesu
Od 1 lipca br. cyfrowe wydania dziennika „Puls Biznesu” są dostępne od godziny 22.00 w dniu poprzedzającym wydanie drukowane. Do tej pory wydania były publikowane o północy.
06.04.12, 21:08
| prasa |
Rzeczpospolita w lutym 2012 r. najchętniej cytowana
W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium jest też radio RMF FM - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
06.04.12, 20:56
| prasa |
Najbardziej opiniotwórcze media w styczniu: Rzeczpospolita na czele
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do "Rzeczpospolitej". Drugą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza". Na podium jest też "Dziennik Gazeta Prawna", a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
07.02.12, 15:21
| prasa » ludzie
Michał Kobosko zastąpił Tomasza Lisa w tygodniku Wprost
Michał Kobosko zastąpi Tomasza Lisa na stanowisku redaktora naczelnego "Wprost". Decyzję o zmianie naczelnego podjął wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki - podał wprost.pl.
06.02.12, 18:49
| prasa » informacje
Najbardziej opiniotwórcze media 2011 roku: Rzeczpospolita na czele
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
24.01.12, 18:47
| prasa » informacje
Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011 roku: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i RMF FM na podium
Instytut Monitorowania Mediów: W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło "Rzeczpospolitej". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium znalazło się też radio RMF FM, a tuż za nim: "Dziennik Gazeta Prawna" i telewizja TVN24
10.01.12, 21:42
| prasa |
Partie polityczne w mediach
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w minonym tygodniu prasa pisała na temat pięciu partii. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich.
28.12.11, 12:21
| prasa » informacje
Rzeczpospolita najchętniej cytowana w listopadzie 2011 r.
Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
30.11.11, 18:27
| reklama & PR |
Nowa kampania Union Investment TFI SA
Agencja Reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię "Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy", promującą produkt finansowy - subfundusz UniWIBID.
25.10.11, 17:55
| reklama & PR |
Druga odsłona jesiennej kampanii EFL
Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje atrakcyjne ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.
23.10.11, 14:05
| prasa |
Forbes z dodatkiem Private Banking
Najnowsze wydanie miesięcznika "Forbes" z dodatkiem specjalnym "Private Banking" jest już w sprzedaży. Dodatek "Private Banking", poświęcony bankowości prywatnej
01.10.11, 18:45
| reklama & PR |
Michał Żebrowski promuje nową ofertę ENEA
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty biznesowej sieci ENEA. W kampanii udział weźmie ambasador marki Michał Żebrowski.
26.09.11, 18:21
| prasa |
Kampania reklamowa Pulsu Biznesu
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.