11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
31.03.21, 20:26
| reklama & PR » informacje
Pora na parę! Amica promuje piekarniki parowe
Pod hasłem „Pora na parę!” przebiega kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. 
18.09.20, 23:30
| reklama & PR » informacje
Płyta indukcyjna bohaterem kampanii marki Amica
Amica rozpoczyna ogólnopolską kampanię produktową płyt indukcyjnych 2.0, która ma skupiać się na takich cechach produktu jak: wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność. 
07.07.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Przepis na idealny poranek z marka Fusion od Müllera
Pobudka w rytmie utworu „I Want It All” zespołu Queen, a na śniadanie połączenie jogurtu i kefiru - to przepis firmy Müller na idealny poranek komunikowany w kampanii reklamowej Fusion, która wystartowała 4 lipca br. 
02.03.20, 20:00
| reklama & PR » informacje
Odkryj kuchnię na nowo. Kampania marki Amica
Amica w nowej odsłonie kampanii reklamowej prezentuje nowości - płyty gazowe 2.0. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.
14.05.19, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Podborowski, Małgorzata Błaszkowiak i Dorota Janta-Lipińska w dziale kreacji w Q&A Communications
Bartosz Podborowski objął stanowisko Art Directora, Małgorzata Błaszkowiak Graphic Designera, zaś Dorota Janta-Lipińska Senior Copywritera w Q&A Communications. To kolejny etap rozbudowy działu kreacji poznańskiej agencji. 
23.04.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Q&A Communications obsłuży centrum handlowe Posnania
Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications. 
05.02.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Parę kroków do. Kampania wizerunkowa Placu Unii
Na początku br., centrum handlowe Plac Unii rozpoczęło kampanię wizerunkową „Parę kroków do…”.
15.06.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
ŠKODA rozstrzygnęła przetarg
W połowie maja br., marka ŠKODA rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu Public Relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie się agencja Q&A Communications. 
28.02.17, 10:11
| reklama & PR » ludzie
Paulina Bekas w Q&A Communications
Wraz z początkiem lutego br. Paulina Bekas dołączyła do Q&A Communications i wzmocniła zespół obsługujący Galerię Malta.
21.01.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
Gingerbread Latte w SUBWAY wspierana kampanią
Do oferty SUBWAY dołączyła Gingerbread Latte, której towarzyszą m.in. działania digital.
20.11.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Subway reklamuje jesienne smaki
Trwa ogólnopolska kampania marki SUBWAY promująca jesienne smaki w menu. Tym razem sieć restauracji wprowadziła do swojej oferty Pumpkin Spice Latte. 
09.10.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Subway wprowadza do menu smaki Amerykańskiego Południa
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway promująca Pulled Pork – pochodzący z Południa Stanów Zjednoczonych sandwicz z delikatną i kruchą wieprzowiną gotowaną na wolnym ogniu w niskiej temperaturze. 
05.10.16, 17:00
Q&A Communications rozpoczyna współpracę z Komputronik
Q&A Communications z początkiem października br. rozpoczęła obsługę działań z zakresu Public Relations dla marki Komputronik.
22.09.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Q&A Communications uruchamia dział digital. Rusza Q&A Inception
We wrześniu br. agencja PR Q&A Communications uruchomiła innowacyjne laboratorium rozwiązań interaktywnych - Q&A Inception dające klientom pełen zakres możliwości zintegrowanej komunikacji digital opartej na autorskiej metodologii Idea.
16.06.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Anielska Kuchnia Mission Wraps - kampania reklamowa
Ruszyła kampania reklamowa wrapów Mission Wraps stworzona przez agencję MUG oraz Q&A Communications.
06.03.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Q&A Communications dla marki Amica
Q&A Communications zajmie się kompleksową obsługą działań public relations dla marki Amica. 
17.07.15, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Q&A Communications z Project Managerami
Ewa Kawiecka i Paulina Piątek z Q&A Communications zostały pierwszymi Project Managerami w agencji. To dla nich awans na nowo utworzone stanowisko. Project Manager to osoba kompleksowo zarządzająca projektem.
28.10.14, 13:37
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w Q&A Communications
W ramach strategii rozwoju agencji, Q&A Communications powiększa swój zespół specjalistów i zaczyna eksploatować nowe obszary działań.
23.06.14, 16:34
| reklama & PR » informacje
Lech Premium na Przystanku Woodstock
Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.