Pod hasłem „Pora na parę!” przebiega kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku.
Amica rozpoczyna ogólnopolską kampanię produktową płyt indukcyjnych 2.0, która ma skupiać się na takich cechach produktu jak: wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność.
Pobudka w rytmie utworu „I Want It All” zespołu Queen, a na śniadanie połączenie jogurtu i kefiru - to przepis firmy Müller na idealny poranek komunikowany w kampanii reklamowej Fusion, która wystartowała 4 lipca br.
Amica w nowej odsłonie kampanii reklamowej prezentuje nowości - płyty gazowe 2.0. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.
Bartosz Podborowski objął stanowisko Art Directora, Małgorzata Błaszkowiak Graphic Designera, zaś Dorota Janta-Lipińska Senior Copywritera w Q&A Communications. To kolejny etap rozbudowy działu kreacji poznańskiej agencji.
Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications.
W połowie maja br., marka ŠKODA rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu Public Relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie się agencja Q&A Communications.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway promująca Pulled Pork – pochodzący z Południa Stanów Zjednoczonych sandwicz z delikatną i kruchą wieprzowiną gotowaną na wolnym ogniu w niskiej temperaturze.
We wrześniu br. agencja PR Q&A Communications uruchomiła innowacyjne laboratorium rozwiązań interaktywnych - Q&A Inception dające klientom pełen zakres możliwości zintegrowanej komunikacji digital opartej na autorskiej metodologii Idea.
Ewa Kawiecka i Paulina Piątek z Q&A Communications zostały pierwszymi Project Managerami w agencji. To dla nich awans na nowo utworzone stanowisko. Project Manager to osoba kompleksowo zarządzająca projektem.
Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.