W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium jest też radio RMF FM - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do "Rzeczpospolitej". Drugą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza". Na podium jest też "Dziennik Gazeta Prawna", a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
Instytut Monitorowania Mediów: W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło "Rzeczpospolitej". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium znalazło się też radio RMF FM, a tuż za nim: "Dziennik Gazeta Prawna" i telewizja TVN24
Największy przyrost udziałów w 2011 r. odnotowała Trójka - wynika z badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
RMF FM umocnił pozycję lidera w Bydgoszczy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (miasto: Bydgoszcz).
Radio Gra pozostaje liderem w Toruniu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (miasto Toruń).
Radio RMF FM wyprzedziło w Kielcach dotychczasowego lidera Radio Kielce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (miasto: Kielce).
Radio RMF FM zostało liderem terenu koszalińskiego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (teren dawnego województwa koszalińskiego).
Jedynka jest nowym liderem terenu radomskiego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (teren dawnego województwa radomskiego).
Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
RMF FM jest nowym liderem terenu słupskiego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (teren dawnego województwa koszalińskiego).
Radio RMF FM zahamowało tendencję spadkową. Stacja z Kopca Kościuszki wciąż utrzymuje gigantyczną przewagę nad kolejną stacja w rankingu - wynika z najnowszego badania Radio Track.
Podium w Krakowie pozostaje bez zmian: RMF FM, Trójka i Jedynka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 sierpnia do 31 października 2011 r.
Trójka ponownie zanotowała największy wzrost udziałów w rynku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 sierpnia do 31 października 2011 r.
W III kwartale br. niewiele zmienił się warszawski rynek radiowy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 lipca do 30 września 2011 r.
Liderem rynku radiowego pozostaje niezmiennie RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 lipca do 30 września 2011 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Największy wzrost udziałów w rynku odnotowała w ostatnich trzech miesiącach Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR obejmującego okres od 1 czerwca do 31 sierpnia 2011 r.
Radio Zet umocniło pozycję lidera w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Warszawa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.
Krakowskim liderem pozostaje wciąż RMF FM, któe w tym mieście jest wyjątkowo silne - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Krakowa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.