Agencja Elephate ma przyjemność ogłosić premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż! Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój biznes przy pomocy blogowania. Ranking został objęty patronatem serwisu portalmedialny.pl.
Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy dynamiczne zmiany w stosowanych przez firmy w celu dotarcia do swoich klientów. Cyfryzacja gospodarki i życia społecznego sprawiła, że obecność w Internecie stała się nie tyle opcją, ile koniecznością dla każdej marki, która chce skutecznie konkurować na rynku. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
W dobie cyfrowej rewolucji sukces biznesowy nierozerwalnie wiąże się z dobrą widocznością w sieci. To, jak łatwo potencjalni klienci mogą znaleźć Twoją firmę w internecie, często decyduje o przewadze konkurencyjnej. Agencja SEO/SEM Sunrise System staje się w tym kontekście nieocenionym partnerem, który pomaga wybić się w gąszczu konkurencji. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Kto zgarnął najwięcej ruchu w sieci w 2023 roku? Co było kluczem do sukcesu i jakie działania okazały się najskuteczniejsze? Odpowiedzi dostarcza najnowszy raport "Liderzy e-commerce 2023" przygotowany przez specjalistów z Agencji Mayko.
Analiza konkurencji pod względem SEO pozwala zainspirować się strategią innych marek o podobnym profilu branżowym. Umożliwia też uniknięcie błędów, jeśli chodzi o własne przedsiębiorstwo. Z artykułu dowiesz się m.in. tego, w jaki sposób przeprowadzić analizę konkurencji w SEO i jak wdrożyć powstałe zmiany. TEKST SPONSOROWANY
Które sklepy internetowe mogą pochwalić się wysoką widocznością w wyszukiwarce w ostatnim roku? Czy wiesz, co w 2022 roku było najbardziej zaskakujące i co czeka e-commerce w najbliższych miesiącach? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszego raportu SEO dla e-commerce od Mayko!
Działania marketingowe i promocyjne prowadzone przez marki i przedsiębiorstwa to szereg różnych przedsięwzięć. Wśród nich znajduje się również copywriting. Specjaliści tworzący strony internetowe dobrze wiedzą, że do prawidłowego wyświetlania strony w wynikach wyszukiwania Google potrzebne są działania SEO. Copywriter SEO to osoba, która może w tym znacznie pomóc. Jak zostać copywriterem i o czym warto pamiętać, pełniąc tę funkcję?
Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, często celują w strategię rozszerzania swojej działalności na rynek niemiecki. Niemcy okazują się być kierunkiem atrakcyjnym nie tylko pod kątem możliwości nabywczych tamtejszych klientów, ale również ze względu na pozytywne trendy widoczne w danych z ostatnich lat.
W grudniu 2022 roku agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Towarzystwem „Więź”. Priorytetem w działaniach prowadzonych przez MBridge jest zwiększenie widoczności serwisu Więź.pl w Google poprzez działania SEO oraz w ramach Google Ad Grants.
Tworząc stronę internetową mamy postawione określone założenia i oczekiwania względem jej efektywności i przynoszenia nowych Klientów. W tym artykule pokażemy jaka jest rola elementów strony internetowej których na pierwszy rzut oka nie widać.
Żyjemy w czasach w których internet jest głównym medium i choćbyśmy bardzo chcieli - nie da się bez niego żyć. Prowadząc własną działalność - niezależnie od rodzaju i branży - podstawą sukcesu jest skuteczna reklama. Jak dać się zatem zauważyć w sieci?
Agencja WebTalk w ramach dalszego rozwoju kompetencji, w III kwartale 2021 r. powołała zespół odpowiedzialny za SEO. Dyrektorem został Robert Głowacki.
Jeżeli prowadzisz firmę, z pewnością wiesz, że posiadanie strony internetowej jest absolutną koniecznością. Stanowi doskonałą wizytówkę firmy, a w przypadku sklepów internetowych - odpowiednio zbudowana i zoptymalizowana - bezpośrednio pozytywnie wpływa na sprzedaż.
To już 7. edycja corocznego raportu SEO dla e-commerce! Który sklep okazał się liderem widoczności w wyszukiwarce? Jakie słowa kluczowe cieszyły się popularnością w minionym roku? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w najnowszym raporcie od Mayko!
Jeśli jako twórca chcesz zainteresować czytelnika, przyciągnąć potencjalnych klientów i zarazem zadowolić algorytmy Google, musisz wiedzieć, jak pisać treści na stronę internetową zgodne z najlepszymi praktykami profesjonalnego i - co równie istotne - nowoczesnego content marketingu.
Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie sklepy internetowe w Polsce najczęściej odwiedzamy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w raporcie “Liderzy swoich branż”.
Tworzenie tekstów, które mają przyczyniać się do polepszenia pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania bywa zadaniem dość specyficznym. Na czym więc należy skupić uwagę, aby tworzone przez nas artykuły zainteresowały użytkowników oraz wspomagały pozycjonowanie witryny?
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.