28.05.24, 20:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi.
14.05.24, 19:30
| biznes i technologie » informacje
Agencja Lightscape partnerem IAB Polska. Współpraca na rzecz rozwoju branży marketingu cyfrowego
Z początkiem lutego br. agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm.  Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations. 
19.04.24, 09:53
| reklama & PR » informacje
Samsung Customer Care będzie dalej współpracować z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki Samsung Customer Care w obszarze BTL i digital.
22.03.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Samsung rozszerza współpracę z VML
Marka Samsung poszerzyła zakres umowy z VML o kompleksową obsługę kreatywnej dywizji Mobile.
01.02.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Samsung dalej z K2 Precise
Samsung zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2).
03.07.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made na dużym ekranie z kampanią Samsunga
Hand Made zrealizowała najnowszą kampanię dla marki Samsung “SleepWell”. Produkcja dotyka ważnego współczesnego problemu społecznego, jakim jest brak odpowiedniej ilości snu.
15.06.23, 12:02
| reklama & PR » informacje
Hand Made ponownie pracuje dla marki Samsung
Agencja Hand Made zrealizowała najnowszą kampanię digitalową dla linii Samsung Galaxy.
10.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Magiczny świat różnorodności. Samsung promuje telewizor The Frame
W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame, marka Samsung postawiła na nowe podejście do komunikacji. Kampania została osadzona w magicznym, bajkowym świecie, po którym odbiorców oprowadza Alicja w Krainie Czarów. 
21.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany w drugiej odsłonie kampanii
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”. W drugim kampanijnym spocie prezentowane są energooszczędne pralki, które dzięki innowacyjnym technologiom odpowiadają na codzienne wyzwania użytkowników.
04.04.23, 11:32
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett wygrywa przetarg Samsung Electronics Polska
Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę dywizji VD Samsung Electronics Polska.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
17.03.23, 16:23
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany. Kampania inteligentnych urządzeń AGD od Samsung
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
27.02.23, 13:08
| reklama & PR » informacje
VMLY&R Poland kontynuuje współpracę z Samsung Electronics Polska
Agencja VMLY&R Poland po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę social media dla Samsung Electronics Polska. To kontynuacja współpracy trwającej nieprzerwanie już od 2016 r.
20.02.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
#Zrób to po swojemu. Samsung w kampanii prezentuje urządzenia Lifestyle TV
Rozpoczęła się globalna kampania marki Samsung pod hasłem #Zrób to po swojemu prezentująca telewizory z serii Lifestyle.
16.12.22, 12:00
Telefon Samsung, czy Apple iphone? Co kupić? Jakie są różnice?
Wiele osób, które rozważa zakup nowego telefonu zastanawia się co wybrać: Samsung czy iPhone? Dylemat ten wynika stąd, że oba te telefony mają do zaoferowania swoim użytkownikom naprawdę wiele. Mowa tu o świetnych podzespołach, jakości wykonania a także rozwiązań technologicznych, które ułatwiają codzienne życie. W poniższym materiale przybliżamy zalety obu telefonów. Zapraszamy do lektury.
18.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Para dobra na wszystko. Kampania promocyjna typu cashback marki Samsung
Marka Samsung przygotowała specjalną ofertę dla konsumentów, którzy chcą wymienić kuchenne sprzęty na nowe lub dopiero wyposażają dom. Wsparciem promocji typu cashback na zabudowę – w tym piekarniki Samsung Dual Cook Steam – będzie prowadzona kampania TV oraz online.
05.10.22, 20:19
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Samsung partnerem nowego programu Zaparowani w Canal+ Kuchnia
Na antenie Canal+ Kuchnia pojawi się nowy program stacji pt. „Zaparowani”. Poprowadzi go Piotr Kucharski, który w cyklu opowie o tajnikach gotowania i pieczenia na parze oraz zaprezentuje przepisy na dania, które przygotuje w piekarniku parowym z technologią Dual Cook.
22.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Startuje kampania promująca telewizory Samsung i cashback
19 września br., firma Samsung rozpoczęła kampanię wspierającą promocję cashback, Excellence Line. Kupując te produkty można zyskać do 4 tys. zł zwrotu na konto. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.
18.09.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Galaxy Z Flip4 z kampanią 3D na warszawskim Marriocie
Z okazji premiery najnowszych foldów, Samsung powraca z nową kampanią w formacie 3D Digital Out of Home w centrum stolicy.
06.04.22, 15:20
| reklama & PR » informacje
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce
W ramach kampanii promującej najnowszą serię flagowych smartfonów Galaxy S22, Samsung prezentuje pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D Digital Out of Home, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem – Żabsonem.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.