Pod hasłem „Najlepsze zaczyna się od uśmiechu”, ruszyła kolejna odsłona działań reklamowych towarzyszących wprowadzeniu na polski rynek modelu Volkswagen ID. Buzz.
Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.
Kampania marketingowa sieci ALDI rusza pod hasłem „1001 powodów, by wpaść do ALDI”. Akcja ruszyła 8 lutego br., a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować mają członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.
Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) i objął stanowisko Account Directora. Tym samym pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.
ALDI rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI.
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
Rozpoczęła się kampania promująca uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO, która ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej.
W pierwszej połowie marca br. premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw.
VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek, który dotychczas jako strateg związany był z Walk Creative oraz The & Partnership.
ALDI rozszerza kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu br. pod hasłem „RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI”. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Pracuj.pl rozpoczyna kolejne działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania rozpoczęła się na początku października br.
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył team kreatywny, Ewa Juszczuk objęła stanowisko senior art directora, a Marcina Rychlik, senior copywritera.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.