NAV agency po raz kolejny wygrywa przetarg aktywacyjny BSH (Bosch / Siemens). Agencja odpowiadać będzie w dalszym ciągu za kompleksową obsługę aktywacji loteryjnych, organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
Marka Siemens organizuje loterię, która inspiruje do marzeń i podróży. Główna nagroda wynosi 100 tys. zł. Inicjatywa ma na celu nie tylko promowanie najnowszych ekspresów do kawy, ale także zachęcanie konsumentów do odkrywania świata.
Marka Siemens rozpoczyna współpracę z Fundacją Niezła Sztuka, promując sztukę i malarstwo. Cykl Arcydzieło do kawy ma dzięki lekkiej formie pozwolić poznać dzieła sztuki z całego świata.
Ruszyła promocja zmywarek marki Siemens. Każdy klient, który dokona ich zakupu w określonym terminie, otrzyma półroczny zapas kapsułek do zmywania Finish Quantum lub czteroczęściowy zestaw garnków.
Marka Siemens rozpoczyna twórczy konkurs filmowy dla kawoszy. Zadaniem, stojącym przed uczestnikami, jest stworzenie alternatywnego zakończenia interaktywnego filmu. Nagrodami w konkursie jest 10 tys. zł oraz ekspresy marki Siemens.
Firma Siemens we współpracy z Biurem Reklamy BE Media przygotowała reportaż informacyjno – edukacyjny dla osób z problemami słuchowymi. Produkcja jest kontynuacją kampanii społeczno – reklamowej Siemensa „Uciszszum” emitowanej w maju i czerwcu tego roku w placówkach prywatnej opieki medycznej Grupy Lux Med.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niesłyszących Bonarka City Center zaprasza na multimedialną wystawę pokazującą, jak ważną rolę w życiu człowieka odgrywa słuch.
W trakcie zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy spółki powołano Stana Abbeloosa, Bena Dustera, George’a Karaplisa, Nicolasa Maguin, Ewę Pawluczuk i Piotra Żochowskiego
Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”.
Nowy dział będzie koncentrował się na obsłudze klientów m.in. z branży lifestyle’owej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG. Za stworzenie i zarządzanie działem Dobra Events będą odpowiedzialni Michał Fałat oraz Maciek Grabowski.
Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.
Wzrost na rynku produkcji AGD w Polsce, nie przełoży się na zwiększenie budżetów reklamowych w tym sektorze. Według prognoz producenci artykułów gospodarstwa domowego przeznaczą na reklamę w 2011 r. około 130 mln złotych, zmniejszając tym samym budżety o 15 % w porównaniu z 2010 rokiem.
Karol Gajewski objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w San Markos. Na nowym stanowisku zajmie się implementacją strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.
Motto tegorocznej edycji kampanii WWF brzmi "Godzina dla Ziemi. Spraw by trwała dłużej. Zgaś światło w sobotę, 26. marca o godz. 20.30 i pomyśl o tym, jak pomagać Ziemi na co dzień".
Z myślą o studentach i absolwentach Politechniki Wrocławskiej już po raz XV Fundacja MANUS organizuje przedsięwzięcie mające na celu pomóc w zapoznaniu się z rynkiem pracy i znalezieniu zatrudnienia.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.