| reklama & PR » informacje
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 
| reklama & PR » informacje
Odkryj swoją prawdziwą naturę. Rodowita z Roztocza rozpoczyna sezon kampanią
Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. 
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
06.07.24, 14:52
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium promuje aplikację bankową
W wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy zyskują klienci banku, korzystając z nowoczesnej aplikacji w trakcie urlopu. Kampania ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
19.04.24, 11:21
| reklama & PR » informacje
W tym jest GAZZZ! Kampania nowej linii napojów marki Tymbark
Tymbark rozpoczął komunikację nowości Tymbark Gazzzowany. Spot oparty jest na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!”, która ma współgrać z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent.
08.04.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Grupa LUX MED w przetargu wybiera Starcom
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Grupy LUX MED działającą na rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce.
06.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Jakieś ALE? Żadnych ALE! Kampania Tymbark Just Plants
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Tymbark Just Plants, które debiutują w nowej recepturze bez glutenu.
05.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pijesz owoc, pijesz porcję. Kolejna odsłona kampanii marki Tymbark
Trwa kontynuacja kampanii Tymbarku pod hasłem „Pijesz owoc, pijesz porcję”. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględniać w codziennej diecie.
23.03.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Porcja owoców to mus! Kubuś promuje musy w nowej odsłonie
Maspex rozpoczął kampanię reklamowa Musów Kubuś w nowej odsłonie - w postaci opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie oraz w Duuużym Musie 200g.
21.03.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Łap polską marchew! Tymbark promuje linię Vitamini w odświeżonym designie
Tymbark wystartował z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini pod hasłem „Łap polską marchew!”. Kampania podkreślającej ma podkreślać benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta.
11.03.24, 12:33
| reklama & PR » informacje
Maciej Musiał obok Radosława Kotarskiego w odświeżonym formacie reklamowym Banku Millenium
Wystartowała kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.
16.02.24, 15:36
| reklama & PR » informacje
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz
Marka Plusssz - (POLSKI LEK należący do Grupy Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.
12.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Pysznie na tym wyjdziesz. Lubella promuje swoje makarony i otwiera na jeden dzień restaurację
W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz” Lubella ponownie zwraca uwagę, że z makaronem można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka na warszawskiej Pradze otworzyła swoją pierwszą restaurację.
06.02.24, 18:56
| reklama & PR » informacje
Lubella przypomina o Owsiance
Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, ma przypominać, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych.
06.02.24, 10:30
| telewizja / VOD » informacje
Mówisz, Masz. Vectra promuje ofertę dla tych, którzy nie lubią czekać
Pod hasłem„Mówisz, Masz” trwa kampania Vectry, skierowana do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień.
25.01.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Przetarg mediowy Bausch Health i Bausch & Lomb rozstrzygnięty
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) będzie kontynuować wieloletnią współpracę z Bausch Health Poland i Bausch & Lomb Poland. Do zadań Starcomu należy strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów.
15.01.24, 14:24
| reklama & PR » informacje
Starcom marek kontynuuje współpracę z Totalizatorem Sportowym
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) będzie kontynuować wieloletnią współpracę z Totalizatorem Sportowym.
19.12.23, 07:45
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze w Starcom. Nowi Partnerzy Zarządzający
Agencja Starcom powołała troje nowych Partnerów Zarządzających. Awanse otrzymują Ola Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i oraz Sebastian Szade i tym samym dołączają do zespołu zarządzającego agencją pod przewodnictwem Magdy Kolenkiewicz – Dyrektorki Generalnej, wspieranej przez Małgorzatę Łokieć – Partnerkę Zarządzającą Starcomu.
18.12.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Delecta w kampanii opowiada o zaufaniu
W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Prosto z serca”, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.