20.11.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska po III kwartałach 2023 r.: wzrost przychodów i zysku netto. Lepsza kondycja Zoom TV
Grupa Kino Polska po trzech kwartałach br. zanotowała 214,7 mln zł przychodu. Firma Po dziewięciu miesiącach kanały Grupy Kino Polska w Polsce osiągnęły łącznie 2,56 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej.
15.10.23, 13:00
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. II sezon serialu Stopklatki od 1 listopada
Premiera II sezonu serialu „To nie ze mną” odbędzie się na antenie Stopklatki 1 listopada br. o 20:00. Stacja w kolejne środy będzie emitować dwa nowe odcinki.
23.08.23, 12:30
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. Będzie II sezon serialu Stopklatki. W obsadzie pojawi się Tomasz Karolak
Ruszyły zdjęcia do II sezonu serialu „To nie ze mną” (Stopklatka). Do obsady dołącza Tomasz Karolak, który w małym miasteczku ma wywołać wielkie zamieszanie. Serial zagości ponownie na antenie stacji jeszcze w tym roku.
25.04.23, 10:43
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska w 2022 r.: większe przychody o 11 proc.
W 2022 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 284,8 mln zł (+10,8 proc. r/r), przy wzroście wpływów zarówno z emisji, jak i z reklam.
17.04.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Zawierucha twarzą kampanii kanału Stopklatka
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka, (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, której twarzą został aktor Rafał Zawierucha. Kampania opiera się na komunikacji pasm filmowych: “Głośne hity”, “Niedziela na luzie”, “Pogromcy poniedziałków” i “Straszne piątki”.
03.10.22, 16:30
| telewizja / VOD » seriale
Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu To nie ze mną
Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszyła z kampanią promocyjną, swojej pierwszej oryginalnej produkcji Premiera serialu „To nie ze mną” odbędzie się 16 października br. w Stopklatce.
25.08.22, 08:15
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska: w I poł. 2022 r. przychody wzrosły do 139,3 mln zł
W I poł. 2022 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 139,3 mln zł (+17,1 proc. r/r), przy wzroście wpływów zarówno z emisji, jak i z reklam.
20.07.22, 15:00
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. Pierwszy fabularny serial Stopklatki jeszcze w tym roku
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu „To nie ze mną”. To pierwsza, oryginalna produkcja fabularna Stopklatki, która zadebiutuje na antenie stacji w tym roku.
23.11.21, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Kanały Stopklatka i Zoom TV zadebiutowały w ofercie FilmBox+
Kanały naziemne Stopklatka i Zoom TV dołączyły do oferty platformy wideo na żądanie FilmBox+. Stacje można je oglądać na żywo przez 24 godziny na dobę w aplikacji lub na stronie internetowej.
20.08.21, 12:42
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska TV: przychody w I półroczu 2021 r. wzrosły o ponad 20 proc.
Grupa Kino Polska TV SA opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. Przychody Grupy wzrosły o 20,5 proc. r/r – do 119,0 mln zł, zaś zysk netto wzrósł o 106,9 proc. r/r – do 19,3 mln zł.
20.07.21, 11:03
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa niedziela dla Stopklatki i Grupy Kino Polska TV
W niedzielę, 18 lipca br., kanał Stopklatka osiągnął aż 2,74 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy wynik dzienny w swojej historii (dane: NAM).
06.05.21, 17:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowe udziały Stopklatki
W ubiegłym tygodniu kanał filmowy Stopklatka osiągnął rekordowy udział w grupie komercyjnej od początku nadawania.
26.08.20, 11:14
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka szuka polskiego Rexa
Z okazji nadchodzącej premiery serialu „Hudson i Rex”, 24 sierpnia br. Stopklatka uruchomiła konkurs „Szukamy polskiego Rexa”. Na zwycięzców czekają nagrody, a dodatkowo każde zgłoszenie to złotówka przekazana od Stopklatki dla Zakątka Weteranów.
21.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 w dalszym ciągu liderem, Fakty z największą widownią
Najchętniej oglądanym kanałem pozostaje TVP1, a programem „Fakty” (TVN) - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 13 do 19 lipca 2020 r.
08.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Fakty niepokonane, TVP1 z największą widownią
Najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu były „Fakty”, a kanałem TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 czerwca do 5 lipca 2020 r.
19.05.20, 23:03
| telewizja / VOD » badania rynku
Stopklatka z nowym rekordem dziennym
W niedzielę, 17 maja br., Stopklatka osiągnęła 2,4 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, dane: NAM), notując najlepszy wynik dzienny w swojej historii.
07.05.20, 14:12
| telewizja / VOD » badania rynku
Duży wzrost Stopklatki w kwietniu 2020 r.
W kwietniu br., Stopklatka osiągnęła 1,05 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, dane: NAM), co oznacza 26,5 proc. wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019 r.
03.02.20, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka SA zanotowała zysk netto w 2019 r.
Stopklatka SA, spółka z Grupy Kino Polska TV, w całym 2019 r. wypracowała zysk netto w wysokości 0,9 mln zł wobec straty na poziomie 3,3 mln zł rok wcześniej.
30.01.20, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
III sezon serialu Narcos premierowo w Stopklatce
Stopklatka wyemituje premierę III sezonu serialu „Narcos” 1 lutego br. , w sobotę o godz. 22:00. 
23.12.19, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka TV zmienia się w Stopklatkę
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zmienił oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje 20 grudnia br. razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.