05.09.23, 20:48
| reklama & PR » informacje
LEIFHEIT z kampanią influencer marketingową. Marka promuje suszarki domowe
Pod hasłem „Suszarka Black Diamond. PASUJE MI!” odbywa się kampania influencer marketingowa dla marki LEIFHEIT prowadzona przez agencję Streetcom.
10.08.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Josera z kampanią realizowaną przez agencję Streetcom
Aktywacją nowej strategii influencer marketingowej marki Josera zajmuje się zespół agencji Streetcom.
27.07.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Producent kosiarek NAC stawia na influencer marketing
Producent kosiarek NAC (New American Concept) zdecydował się postawić w tym sezonie na influencer marketing. Agencja Streetcom realizuje kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów. 
04.07.23, 20:12
| reklama & PR » informacje
Chwile pełne lekkości. Nowość w portfolio ofercie Finuu launchowana przez Streetcom
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt z oferty Finuu. Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie głównej idei kreatywnej oraz za realizację kampanii.
19.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom z kampanią dla nowego produktu z portfolio S.C. Johnson
Agencja Streetcom na drodze rekomendacji została wybrana do wsparcia wprowadzenia na rynek nowości S.C. Johnson Glade Aromatherapy.
05.06.23, 10:12
| reklama & PR » informacje
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
25.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom realizuje kampanię dla LEIFHEIT
W wyniku przetargu, do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT.
22.05.23, 12:08
| telewizja / VOD » informacje
Matylda Szymalska poprowadzi nowy program Skuteczny marketing w BIZNES24
„Skuteczny marketing” to nowy program na antenie telewizji BIZNES24, którego prowadzącą została Matylda Szymalska, Prezeska Agencji Streetcom. 
23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
19.01.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom realizuje kampanię dla marki Finuu
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie nowej idei kreatywnej komunikacji dla marki Finuu oraz przygotowanie w oparciu o nią materiałów do komunikacji on-line oraz projektów do kampanii OOH i DOOH.
13.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom z kampanią dla marki DUKA
Trwa kampania influencer marketingowa dla marki DUKA, którą realizuje Streetcom
15.11.22, 09:25
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla NatureBox
NatureBox (seria wegańskich, naturalnych kosmetyków) to nowy projekt, którym opiekuje się agencja Streetcom.
26.08.22, 10:07
| reklama & PR » informacje
Streetcom ponownie pracuje dla Nestlé
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację projektu dla karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.
25.07.22, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Jurczyńska pokieruje zespołem kreacji i komunikacji Streetcom
Do zespołu Streetcom dołączyła Anna Jurczyńska. Na nowo utworzonym stanowisku Managing & Creative Director, pokieruje zespołem kreacji i komunikacji.
14.06.22, 14:10
| reklama & PR » informacje
Streetcom ponownie pracuje dla TIER
Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.
26.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom kolejny raz dla marki Colon C
Zespół agencji Streetcom realizuje kolejny projekt dla marki Colon C. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii Product Seeding i działania z zakresu influencer marketingu.
07.05.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Streetcom przeprowadziła kampanię dla marki Bloxin
Streetcom przeprowadził kampanię z zakresu influencer marketingu dla marki Bloxin należącej do portfolio USP Zdrowie. Głównym celem prowadzonego projektu była budowa świadomości nowej kategorii produktowej i potrzeby konsumenckiej ochrony przed wirusami w sezonie infekcyjnym.
17.04.22, 13:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Streetcom realizuje kampanię dla PURINA
Agencja Streetcom realizuje kampanię dla PURINA PRO PLAN STERILISED i jest odpowiedzialna za działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu marki. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
09.11.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Streetcom pracuje dla Barbora Polska
Agencja Hash FM (Streetcom) została wybrana do realizacji działań e-sklepu Barbora.
20.07.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Kikkomana
Agencja Streetcom, we współpracy z Develey Polska, prowadzi kampanię product seedingu dla marki Kikkoman dystrybuowanej przez Develey.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.