30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV.
„Super Express” przygotował pamiątkę z okazji 80 rocznicy zbrodni w Katyniu oraz 10 rocznicy katastrofy w Smoleńsku. W środę, 1 kwietnia br. wraz z numerem dziennika pojawi się w sprzedaży unikatowy numizmat, poświęcony obu tragicznym wydarzeniom.
Redakcja „Super Expressu” uruchomiła internetowy program wideo „Super RAPORT: koronawirus”, emitowany na stronie głównej Se.pl. Program prowadzi Kamila Biedrzycka – dziennikarka działu politycznego „Super Expressu”.
„Express Biedrzyckiej” to nowy program publicystyczny, przygotowany w formie wideo i udostępniany na portalu „Super Express”. Kamila Biedrzycka będzie gościć polityków i rozmawiać z nimi na temat aktualnych i gorących wydarzeń.
Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto, realizowany przez dziennikarzy serwisu Eska Info oraz „Super Expressu” i oferujący w domenie Se.pl newsy z 15 miast.
Spółka TIME SA, wydawca dziennika „Super Express”, zapowiedziała podjęcie kroków prawnych przeciwko Ringier Axel Springer Polska, wydawcy „Newsweek Polska”.
Nakładem wydawnictwa HARDE ukazała się książka „Polaków Seks Powszedni”, której autorką jest dziennikarka „Super Expressu” Ewa Wąsikowska-Tomczyńska. Książka prezentuje autentyczne historie 22 osób, które zdecydowały się podzielić swoimi doświadczeniami, emocjami i przemyśleniami, związanymi z życiem intymnym.
1 marca br. zmieni się struktura kierownictwa redakcji Grupy Super Express. Do grona zastępców Grzegorza Zasępy, redaktora naczelnego Grupy, dołączą: Bartłomiej Łęczek, Jarosław Sulikowski oraz Jan Złotorowicz.
Kanał „Super Expressu” jest liderem najnowszego rankingu polskich marek prasowych na YouTube. W sierpniu br. odnotował 4 226 337 wyświetleń (źródło: Sotrender, YouTube Trends Polska, sierpień 2018 r.), co daje w porównaniu z lipcem wzrost o 13 proc.
Rafał Woś dołączył do zespołu felietonistów dziennika „Super Express”. Jego teksty będzie pojawiać się od poniedziałku 1 października br., zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w serwisie internetowym „Super Express”.
W ramach Grupy Super Express powstało Wydawnictwo HARDE, które będzie realizować projekty książkowe. Jeszcze w tym roku pod marką HARDE ma ukazać się kilkanaście tytułów, opisujących aktualne wydarzenia, śledztwa dziennikarskie oraz osoby, którymi interesuje się opinia publiczna.
„Super Express” uruchomił nową witrynę internetową, która ma łączyć potencjał gazety drukowanej z newsowym charakterem treści online. Dla podkreślenia synergii ujednolicono nazwę i logotyp wydania gazetowego i internetowego. Zintegrowano również pracę obu zespołów redakcyjnych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.