| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV
tv
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV
xxx
04.08.22, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Grupa TVN Warner Bros. Discovery z największym udziałem w grupie komercyjnej w lipcu 2022 r.
W lipcu br. najchętniej oglądany w grupie komercyjnej był kanał TVN. Wśród grup medialnych największy udział w rynku osiągnął TVN Warner Bros. Discovery.
28.07.22, 08:40
| telewizja / VOD » ludzie
Lidia Kazen dyrektorem kanału TVN. Bogdan Czaja i Jarosław Potasz awansują
TVN Warner Bros. Discovery zmienia strukturę pionu programowego. Bogdan Czaja awansuje na stanowisko Group Vice President Programming & Operations, a Jarosław Potasz na fukncję Group Vice President Studios & Productions. Lidia Kazen obejmie funkcję Dyrektor Kanału TVN.
31.12.21, 02:00
| telewizja / VOD » informacje
Sylwestrowa noc w TV
Sylwestrowa noc zbliża się wielkimi krokami. Stacje TV przygotowały dla swoich widzów wiele atrakcji oraz propozycji filmowych. Począwszy od sylwestrowych koncertów, kończąc na komediach romantycznych.
12.07.21, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Marek Suski: TVN przesadza z reakcją. Poseł w wywiadzie rozwija skrót TVN
Marek Suski (PiS) przedstawiciel wnioskodawców, którzy złożyli projekt ustawy zmian w przepisach dotyczących funkcjonowania rynku telewizyjnego i radiowego, w różnych wywiadach i wypowiedziach odniósł się do najważniejszych założeń dokumentu.
08.07.21, 19:22
| telewizja / VOD » informacje
TVN: Nie ugniemy się pod żadnymi naciskami
Zarząd Spółki TVN w związku z projektem ustawy zgłoszonym przez grupę posłów, wydał specjalne oświadczenie.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
21.04.21, 13:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVN7 z większym udział w grupie komercyjnej niż TVP1
Najchętniej oglądaną stacją w ubiegłym tygodniu była Jedynka. Jednak w grupie komercyjnej TVN7 „przeskoczył” pierwszy program TVP - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 12 do 18 kwietnia 2021 r.
25.11.20, 14:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: miliony Polaków wybiera miłość, informacje i skoki narciarskie
Liderem rynku w grupie ogólnej pozostaje TVP1, wciąż świetne wyniki notuje TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 listopada 2020 r. 
04.10.20, 16:19
| telewizja / VOD » seriale
BrzydUla. Premierowe odcinki produkcji od 5 października w Siódemce
Minęło 11 lat od emisji "BrzydUli". Po długiej przerwie serial wraca z nowymi odcinkami do stacji TVN7 i TVN oraz serwisu Player.pl.
26.08.20, 18:16
| telewizja / VOD » informacje
Jesienna oferta TVN Discovery Polska. Sporo nowości w TVN i TVN Style
TVN Discovery Polska zaprezentowało ofertę programową na nadchodzący sezon. Na antenie głównej stacji - TVN pojawią się kontynuacje programów i osiem nowych formatów. TVN7, TTV oraz Player rozpoczynają jesień ze zróżnicowaną ramówką. Nowa ramówka Grupy startuje 31 sierpnia br.
19.08.20, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 pozostaje liderem, Liga Mistrzów hitem tygodnia
Najpopularniejszym kanałem pozostaje TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 10 do 16 sierpnia 2020 r.
30.07.20, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Jedynka niepokonana, Fakty ogrywają konkurencję
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
21.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 w dalszym ciągu liderem, Fakty z największą widownią
Najchętniej oglądanym kanałem pozostaje TVP1, a programem „Fakty” (TVN) - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 13 do 19 lipca 2020 r.
15.07.20, 11:55
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: duże zainteresowanie informacją i publicystyką
W ubiegłym tygodniu rekordowym zainteresowaniem cieszyły się kanały informacyjne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 6 do 12 lipca 2020 r. dla portalmedialny.pl.
08.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Fakty niepokonane, TVP1 z największą widownią
Najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu były „Fakty”, a kanałem TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 czerwca do 5 lipca 2020 r.
08.02.20, 21:41
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 pozostaje liderem, dobry wynik Fokus TV
TVP1 pozostaje liderem w targecie 4+. Dobry wynik osiągnęły w ubiegłym tygodniu, m.in. takie programy jak „Fakty” i „Sanatorium miłości” - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 27 stycznia do 2 lutego 2020 r.
03.02.20, 14:00
| telewizja / VOD » seriale
Kosmiczny wykop. Robert Lewandowski bohaterem kreskówki TVN
„Kosmiczny wykop” to pierwsza kreskówka z udziałem światowej gwiazdy sportu – Roberta Lewandowskiego. Pierwszy sezon, składający się 26 odcinków, trafi na antenę TVN, Siódemki oraz do oferty Playera we wrześniu br.
30.01.20, 13:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, Teleexpress hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.