W lipcu br. najchętniej oglądany w grupie komercyjnej był kanał TVN. Wśród grup medialnych największy udział w rynku osiągnął TVN Warner Bros. Discovery.
TVN Warner Bros. Discovery zmienia strukturę pionu programowego. Bogdan Czaja awansuje na stanowisko Group Vice President Programming & Operations, a Jarosław Potasz na fukncję Group Vice President Studios & Productions. Lidia Kazen obejmie funkcję Dyrektor Kanału TVN.
Sylwestrowa noc zbliża się wielkimi krokami. Stacje TV przygotowały dla swoich widzów wiele atrakcji oraz propozycji filmowych. Począwszy od sylwestrowych koncertów, kończąc na komediach romantycznych.
Marek Suski (PiS) przedstawiciel wnioskodawców, którzy złożyli projekt ustawy zmian w przepisach dotyczących funkcjonowania rynku telewizyjnego i radiowego, w różnych wywiadach i wypowiedziach odniósł się do najważniejszych założeń dokumentu.
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
Najchętniej oglądaną stacją w ubiegłym tygodniu była Jedynka. Jednak w grupie komercyjnej TVN7 „przeskoczył” pierwszy program TVP - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 12 do 18 kwietnia 2021 r.
Liderem rynku w grupie ogólnej pozostaje TVP1, wciąż świetne wyniki notuje TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 listopada 2020 r.
TVN Discovery Polska zaprezentowało ofertę programową na nadchodzący sezon. Na antenie głównej stacji - TVN pojawią się kontynuacje programów i osiem nowych formatów. TVN7, TTV oraz Player rozpoczynają jesień ze zróżnicowaną ramówką. Nowa ramówka Grupy startuje 31 sierpnia br.
Najpopularniejszym kanałem pozostaje TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 10 do 16 sierpnia 2020 r.
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
Najchętniej oglądanym kanałem pozostaje TVP1, a programem „Fakty” (TVN) - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 13 do 19 lipca 2020 r.
W ubiegłym tygodniu rekordowym zainteresowaniem cieszyły się kanały informacyjne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 6 do 12 lipca 2020 r. dla portalmedialny.pl.
Najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu były „Fakty”, a kanałem TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 czerwca do 5 lipca 2020 r.
TVP1 pozostaje liderem w targecie 4+. Dobry wynik osiągnęły w ubiegłym tygodniu, m.in. takie programy jak „Fakty” i „Sanatorium miłości” - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 27 stycznia do 2 lutego 2020 r.
„Kosmiczny wykop” to pierwsza kreskówka z udziałem światowej gwiazdy sportu – Roberta Lewandowskiego. Pierwszy sezon, składający się 26 odcinków, trafi na antenę TVN, Siódemki oraz do oferty Playera we wrześniu br.
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.