14.12.23, 19:04
| telewizja / VOD » informacje
TVN Turbo obchodzi 20. urodziny
12 grudnia 2003 r. o godz. 18.00 wystartował pierwszy w Polsce kanał o tematyce motoryzacyjnej - TVN Turbo.
03.07.23, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Pacześ dołącza do ekipy prowadzących program Automaniak
Trwają zdjęcia do nowego sezonu „Automaniaka”. Ten najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce powróci w nowej odsłonie. Do grona prowadzących, Adama Kornackiego i Patryka Mikiciuka, dołączy Rafał Pacześ. Premiera 27. sezonu programu będzie emitowana jesienią w TVN Turbo.
10.10.20, 19:30
| telewizja / VOD » informacje
Borys kontra gadżety. Borys Mańkowski poprowadzi nowy format TVN Turbo
Borys Mańkowski – zawodnik MMA, mistrz KSW wagi półśredniej na antenie TVN Turbo w programie „Borys kontra gadżety” zmierzy się z nowinkami technologicznymi. 
05.12.19, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Rajd Barbórka 2019 na żywo w TVN Turbo
W sobotę, 7 grudnia br., odbędzie się 57. edycja Rajdu Barbórka. Jego najtrudniejszą i najbardziej widowiskową część, czyli Kryterium Asów na Karowej, widzowie TVN Turbo będą mogli obejrzeć na żywo. 
26.10.19, 13:00
| telewizja / VOD » informacje
Automobilklub Polski oraz TVN Turbo przedłużają współpracę
Odcinek specjalny rozgrywany na ulicy Karowej fani sportów motorowych będą mogli zobaczyć na żywo na antenie TVN Turbo. Automobilklub Polski oraz TVN Turbo podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy na kolejne trzy lata.
13.05.19, 12:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN powraca na pierwsze miejsce w targecie komercyjnym
Liderem w grupie ogólnej pozostał Polsat, ale w grupie komercyjnej pierwsze miejsce odzyskał kanał TVN - wynika zdanych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 6 do 12 maja 2019 r. 
18.02.19, 14:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, TVN7 w górę
Jedynka jest najchętniej oglądanym kanałem w grupie ogólnej, a TVN w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 11 do 17 lutego 2019 r. 
03.01.19, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
2018 r. w TV: Polsat liderem. Dobry rok dla TVP1, TVP2, TTV i TVP Polsat
Liderem w 2018 r. w grupie 4+ pozostał Polsat, a w grupie komercyjnej TVN. Tylko TVP1 i TVP2 z tzw. wielkiej czwórki poprawiły swoje wyniki. 2018 r. to dobry czas dla TTV i TVP Sport – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za 2018 r.
11.12.18, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Listopad 2018 r. w TV: miłość, rolnicy i narciarstwo. TVN absolutnym liderem
W listopadzie br. liderem w najważniejszych grupach docelowych był kanał TVN. Na ekranach rządziła niepodzielnie miłość, a także narciarstwo i rolnicy – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 listopada 2018 r. 
29.10.18, 14:05
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem w grupie 4+, a TVN w 16-49
Polsat odzyskał tytuł lidera w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 22 do 28 października 2018 r. 
07.10.18, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku
TVN Turbo z najlepszym wynikiem w historii
Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się sukcesem. We wrześniu br. stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii. 
27.09.18, 18:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Pozycje programowe Travel Channel, TTV i TVN Turbo promowane na nośnikach Synergic
Synergic oraz Starcom Polska realizują rozbudowaną kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN i Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. 
26.02.18, 13:01
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat najchętniej oglądany, duża widownia finału The Voice Kids
W ubiegłym tygodniu Polsat był najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a w komercyjnej TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 19 do 25 lutego 2018 r.
22.01.18, 18:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, bardzo dobry wynik TVP ABC
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją w targecie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 stycznia 2018 r.
08.01.18, 13:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Raport TV: TVP1 pierwsza dzięki skokom narciarskim
W ubiegłym tygodniu najwyższy udział w gupie 4+ zanotowała Jedynka. Gigantyczną popularnośćią cieszyły się skoki narciarskie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 7 stycznia 2018 r.
11.10.17, 19:06
| telewizja / VOD » informacje
Złota PIKE dla TVN. Rozstrzygnięto XII Festiwal Kanałów Tematycznych
W tym roku statuetki Złotej PIKE zostały przyznane po raz jedenasty. Uhonorowano laureatów w trzech kategoriach, a nagrody zostały wręczone podczas Gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu. 
05.10.17, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Kanały tematyczne TVN z rekordowymi wynikami
We wrześniu br. kanał TVN Turbo zanotował rekordowe wyniki w historii stacji. Rekordowe udziały zanotował też inne kanały tematyczne - TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.
03.10.17, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVN zdecydowanym liderem, TVP INFO wygrywa z TVN24
W ubiegłym tygodniu widzowie najwięcej czasu poświęcili na oglądanie stacji TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (od 25 września do 1 października 2017 r.).
29.08.17, 10:00
| prasa » dodatki do gazet
Logo z dodatkiem TVN Turbo
We wrześniowym wydaniu miesięcznika „Logo”, znajdą się dodatkowe 32 strony poświęcone motoryzacji, które powstały we współpracy z kanałem TVN Turbo. 
13.06.17, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień przed TV: Polsat i piłka nożna w centrum uwagi
Najchętniej oglądaną stacją w ubiegłym tygodniu był tradycyjnie Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 5 do 11 czerwca 2017 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.