Dziennikarz, reporter oraz prezenter telewizyjny, Bartosz Cebeńko, będzie trzecim, obok Macieja Orłosia i Aleksandry Kostrzewskiej gospodarzem „Telexpressu”. W nowej roli dziennikarz zadebiutował w sobotę, 17 lutego br.
W czwartek, 4 stycznia br. pierwsze w tym roku wydanie programu informacyjnego „Teleexpress” emitowanego na trzech antenach Telewizji Polskiej: w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało prawie 2,2 mln widzów, przy udziale na poziomie 22 proc.
Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w telewizji pozostają „Fakty” - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 31 marca 2019 r.
Kanał TVP1 został liderem tygodnia, a „M jak miłość” i „Teleexpress” były najchętniej oglądanymi pozycjami w TV - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres 28 stycznia do 3 lutego 2019 r.
„Fakty” pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce. Jednak w kwietniu to właśnie ten dziennik odnotował rekordowy spadek - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r.
"Teleexpress" w grudniu 2017 r. były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Mesurement dla portalmedialny.pl.
Największą widownię wśród serwisów informacyjnych w maju br. miały "Fakty" - wynika z raportu Nielsen Audience Mesurement przygotowanego dla portalmedialny.pl.
Wszystkie telewizyjne programy informacyjne straciły w marcu br. Programem z największą widownią były "Fakty" (TVN) - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl.
Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym br. były "Fakty" (TVN). Średnio program na dwóch antenach oglądało ponad 3,63 mln widzów - wynika z danych NAM przygotowanych dla portalmedialny.pl.
W styczniu br. wszystkie serwisy informacyjne czołowych stacji odnotowały spadki widzów. Najchętniej oglądanym dziennikiem był "Teleexpress" - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Mesurement dla portalmedialny.pl.
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądaną stacją w grupie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 stycznia 2017 r.
Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w 2016 r. były "Fakty" i jako jedyne zanotowały wzrost oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych i opracowanych przez portalmedialny.pl.
Najpopularniejszym serwisem informacyjnym w grudniu 2016 r. był "Teleexpress" (TVP1) - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmediany.pl.
Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w listopadzie br. był "Teleexpress" - wynika z raportu Nielsen Audience Mesurement przygotowanym dla portalmedialny.pl.
„Wiadomości” w TVP1 miały największą widownię w grudniu 2016 r. Jednak łączna widownia serwisów na różnych kanałach, dała przewagę „Faktom” (TVN) – wynika z danych Nielsen.
„Teleexpress” - najstarszy program informacyjny w polskiej telewizji będzie miał swój pociąg. 3 czerwca br., z Warszawy po raz pierwszy wyjedzie „Express InterCity Premium Teleexpress”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.