BLIK rozpoczął kampanię reklamową w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK.
BLIK startuje z kampanią, która ma na celu promowanie błyskawicznych przelewów na numer telefonu. W współpracy z Tomaszem Kotem, który został ambasadorem tej akcji, zrealozowano 3 spoty reklamowe.
BLIK ruszył z kampanią promującą czwartą edycję BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA.
Ruszyła nowa kampania “Bądź kotem płatności” promująca system płatności mobilnych BLIK. To jej kolejna odsłona z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności BLIKIEM, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Kampania wystartowała z początkiem kwietnia br. i potrwa do końca maja br.
Tomasz Kot ponownie pojawił się w Storytel. Powieści “Dzikie białko” Joanny Chmielewskiej będzie można nie tylko posłuchać, ale też spróbować. Z okazji premiery audiobooka, tytułowe danie zostało przygotowane przez Jagnę Niedzielską i restaurację Bibendę.
Od 18 października br. TV Puls rozpoczyna emisję popularnego polskiego serialu komediowego „Niania”.Serial będzie emitowany codziennie w popołudniowym paśmie rozrywkowym stacji.
Tomasz Kot w serii trzech nowych spotów reklamowych Netii, namawiał będzie do odejścia od tradycyjnej faktury i skorzystania z elektronicznej wersji usługi.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.