31.05.21, 19:16
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
16. edycja akcji charytatywna Gazety Wyborczej i Toyota Motor Poland z okazji Dnia Dziecka
Po raz 16. „Gazeta Wyborcza” wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaząc środki na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom. 1 czerwca br. – we wtorkowym wydaniu dziennika ukaże się specjalna reklama Toyoty, z której dochód trafi do podopiecznych Fundacji Gajusz. 
31.05.16, 23:27
| prasa » informacje
Gazeta Wyborcza i Toyota charytatywnie na Dzień Dziecka
1 czerwca br. „Gazeta Wyborcza” ukaże się ze specjalną okładką - reklamą Toyoty. Dochód z akcji wesprze podopiecznych Fundacji „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku.
13.03.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Papaya Films przygotowało globalną reklamę dla nowego modelu Toyoty
1 marca br. Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała swój najnowszy model SUVa: C-HR. Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny Papaya Films.
24.10.15, 01:00
| reklama & PR » informacje
Wielowymiarowa kampania Toyoty
Ruszyła kinowa kampania marki samochodowej Toyota. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są czterowymiarowe spoty w formacie 4DX.
21.10.15, 03:00
| prasa » informacje
To Auto Magazyn. Magazyn na zlecenie Toyota Motor Poland
„To Auto Magazyn” to najnowsze wydawnictwo Valkea Custom Publishing przygotowane na zlecenie Toyota Motor Poland.
09.03.11, 19:01
| reklama & PR |
Nowe osoby w Client Service Netizens Peppermint
Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowisko Account Managera.
01.03.10, 20:48
| reklama & PR |
Agencja Mea Event rozrasta się
W ciągu ostatnich trzech miesięcy Agencja Mea Event nawiązała współpracę z nowymi klientami: Puls Biznesu, Gulermak, Astaldi, Topex, Pionieer Pekao Investments, BPH TFI oraz Mercedes-Benz Polska.
31.07.07, 22:35
| reklama & PR |
Neolit Media wielkoformatowo dla Toyoty
Do końca sierpnia br. potrwa największa kampania outdoorowa Toyota Motor Poland realizowana przez Neolit Media, brokera i właściciela wielu lokalizacji wielkoformatowych w całej Polsce.
12.06.07, 21:38
| reklama & PR |
Leszek Mielczarek nowym Dyrektorem Wydawniczym w Novimedia CP
Leszek Mielczarek został Dyrektorem Wydawniczym Novimedia Custom Publishing. Jego zadaniem będzie prowadzenie prac działu edycyjnego, koordynowanie procesów produkcyjnych oraz nadzorowanie nowych projektów biznesowych.
19.04.07, 00:48
| reklama & PR |
Rekordowy wynik: 52 lokalizacje
52 lokalizacje - to wynik w reklamie wielkoformatowej. Na początku kwietnia firma Neolit Media obsługiwała handlowo i logistycznie aż 52 siatki na wielkim formacie.
21.09.06, 23:06
| reklama & PR |
Najwięksi reklamodawcy aut osobowych w sierpniu
Toyota Motor Poland wydała prawie 4 mln zł
09.01.06, 08:42
| reklama & PR |
TVP zarobiła ponad 2 miliony dla dzieci
Finał akcji ”Reklama dzieciom”
23.09.05, 15:23
| reklama & PR |
Toyota Motor Poland wydaje najwięcej
Sierpniowe wydatki firm motoryzacyjnych na reklamę
29.01.05, 17:51
| prasa |
Citroën C4 Autem Nr 1 w Polsce
Do redakcji Auto Świata wpłynęło ponad 40 tys. głosów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.