| reklama & PR » informacje
Wzmianki o Euro 2012 w social media warte 86 mln zł
Z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong wynika, że wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w 5 europejskich krajach może wynosić ponad 86 milionów złotych. Badanie zostało przeprowadzone w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, odbywających się w Polsce i na Ukrainie od 8 czerwca do 1 lipca br.
17.10.19, 09:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Eurosport będzie współpracował z Twitterem wokół igrzysk olimpijskich Tokio 2020
Eurosport ogłosił współpracę z serwisem Twitter w zakresie publikacji treści wokół igrzysk olimpijskich Tokio 2020. 
08.08.17, 12:00
| internet » badania rynku
Twitter.com rzadziej odwiedzany w weekendy
W lipcu br., stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. 
04.03.17, 10:00
| internet » informacje
E-sportowe wydarzenia na żywo w serwisie Twitter
Twitter ogłosił rozpoczęcie współpracy z liderami wśród firm e-sportowych, ESL oraz DreamHack, na mocy której będzie transmitował na żywo e-sportowe wydarzenia i oryginalne treści w 2017 r. Ponad piętnaście różnych turniejów (m.in. ESL One, Intel Extreme Masters oraz DreamHack) będzie streamowanych na żywo na całym świecie na Twitterze.
13.01.17, 20:12
| telewizja / VOD » informacje
Cezary Gmyz upomniany przez TVP. Telewizja Polska zaleca dziennikarzom skoncentrowanie się na pracy
Po wulgarnym wpisie Cezarego Gmyza, TVP upomniała dziennikarza, a reszcie pracowników zaleciła ograniczenie się aktywności na forach mediów społecznościowych.
19.06.16, 12:00
| internet » badania rynku
Mecz Polska–Niemcy na Twitterze z gigantycznym zainteresowaniem
Piłkarskie starcie Polska–Niemcy, w trakcie czwartkowego meczu w fazie grupowej Euro 2016, wzbudziło ogromne emocje fanów futbolu na Twitterze. Przez cały czwartek użytkownicy serwisu wspomnieli o meczu aż 270 tysięcy razy. To kolejny, po niedzielnym #POLIRL, rekord liczby tweetów dotyczących wydarzenia o tematyce sportowej z udziałem Polaków. 
15.06.16, 10:00
| internet » badania rynku
#POLNIR. 112 tys. tweetów dot. meczu Polski z Irlandią Północną
Niedzielne starcie Polski i Irlandii Północnej odbiło się szerokim echem również w mediach społecznościowych. W ciągu czterech godzin, użytkownicy Twittera wysłali w świat 112 tysięcy tweetów z hashtagiem #POLNIR. Potencjał tych rozmów wykorzystały również marki.
01.03.16, 12:21
| reklama & PR » ludzie
Edwin Zasada Brand Strategy Managerem w 140 Media Agency
Edwin Zasada, piastujący do tej pory stanowisko Social Media Directora w K2 Media, przechodzi do 140 Media Agency, oficjalnego przedstawiciela Twittera w Polsce.
28.01.16, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska na YouTube
Niedawno nowy Prezes Telewizji Polskieji zapowiedział zniknięcie materiałów telewizji publicznej z YouTube. Jak obecnie wygląda obecność Telewizji Polskiej na YouTube, a także na Facebooku i Twitterze. Artykuł Grzegorza Berezowskiego, CEO NapoleonCat.
22.11.15, 20:00
| internet » badania rynku
Gemius: kogo znajdziemy na Facebooku, a kogo na Twitterze?
W komunikowaniu się z użytkownikami najważniejszą rolę odgrywa zazwyczaj zasięg danego kanału komunikacyjnego. Warto zwrócić także uwagę na charakterystykę użytkowników serwisów społecznościowych. Zasięg może być mniej istotny od właściwie wybranej grupy docelowej.
19.11.15, 19:00
| internet » badania rynku
7,8 tys. tweetów na temat expose Beaty Szydło
Na Twitterze 18 listopada br. zanotowano 2,7 tysięcy tweetów z hashtagiem #expose. Łącznie z odpowiedziami i retweetami, pojawiło sie ich 7,8 tysięcy - wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
23.10.15, 09:00
| internet » badania rynku
Jedynki wyborcze najczęściej na Twitterze obserwują konto Radosława Sikorskiego
Analiza Top 20 obserwowanych polityków i partii pozwala zauważyć kilka zjawisk. Pierwszym z nich jest wspomniany we wstępie całkowity brak kobiet w tym zestawieniu. Najczęściej jedynki wyborcze sledzą konto Radosława Sikorskiego. 
22.10.15, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
Konrad Piasecki najchętniej obserwowanym dziennikarzem na Twiterze wśród politycznych jedynek
Zestawienie 20 najchętniej obserwowanych dziennikarzy przez kandydatów z pierwszych miejsc list wyborczych pokazuje m.in.  jak niewielkie są przetasowania na czołowych pozycjach. Na czele rankingu znalazł się Konrad Piasecki.
13.08.15, 13:00
| internet » informacje
Analiza IMM: Prezydent w odsłonie social mediowej
Tylko w ciągu pierwszych 10 dni sierpnia na temat Prezydenta Polski pojawiło się ponad 73 tys. wzmianek w prasie, na portalach internetowych i w social mediach.
07.07.15, 11:00
| internet » informacje
Twitter aktywny podczas Cannes Lions
Kilka dni temu zakończył się największy światowy festiwal reklamy, który każdego roku przyciąga twórców najbardziej kreatywnych pomysłów marketingowych – Cannes Lions. Jednym z elementów, łączących tegorocznych zwycięzców okazał się Twitter.
01.07.15, 07:00
| internet » badania rynku
Wybory w sieci: raport IRCenter
Agencja badawcza IRCenter, analizująca w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych, w swoim najnowszym raporcie skupiła się na ostatnich wyborach prezydenckich.
19.06.15, 10:00
| radio » informacje
Radio Kraków z aplikacją Periscope
Radio Kraków stawia na nowe kanały dotarcia do słuchaczy. Dzięki aplikacji Periscope followersi radiowego Twittera, mogą oglądać transmisje wideo z najważniejszych wydarzeń oraz zobaczyć informacje z ostatniej chwili, które jeszcze nie trafiły na czołówki gazet i dzienników.
19.05.15, 19:00
Twitter zaprezentował hashflagi na Eurowizję
Z okazji trwającego 60. Konkursu Piosenki Eurowizji 2015, Twitter przygotował niespodziankę dla wszystkich, którzy będą chcieli wspierać w tweetach muzyczną reprezentację swojego kraju. Użytkownicy urządzeń mobilnych w całej Europie będą mogli używać stworzonych specjalnie na tę okazję hashflag, czyli hashtagów-piktogramów z flagą narodową.
22.04.15, 10:00
| internet » badania rynku
Mateusz Borek najpopularniejszy. Dziennikarze sportowi na Twitterze
Mateusz Borek jest najpopularniejszym polskim dziennikarzem sportowym na Twitterze. Według analizy NapoleonCat.com śledzi go ponad 206 tys. osób.
05.02.15, 21:06
| internet » informacje
Grupowe konwersacje i nowąaaplikację do obróbki i udostępniania filmów w serwisie Twitter
Wkrótce wszyscy użytkownicy serwisu Twitter będą mogli skorzystać z dodatkowych możliwości jakie dają grupowe rozmowy prywatne oraz aplikacja do edycji wideo.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.