Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały.
Tymbark, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, wprowadził na rynek nowe produkty inspirowane DC, z wizerunkami Batmana, Supermana, Aquamana i Wonder Woman.
Tymbark rozpoczął komunikację nowości Tymbark Gazzzowany. Spot oparty jest na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!”, która ma współgrać z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent.
Trwa kontynuacja kampanii Tymbarku pod hasłem „Pijesz owoc, pijesz porcję”. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględniać w codziennej diecie.
Pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję” ruszyła kampania soków Tymbark. Komunikacja marki ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.
Wystartowała kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Tym razem komunikacja skupia się na zaprezentowaniu wszechstronnej oferty produktowej marki.
Najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh, właśnie miał swoją premierę. Najnowsza wersja utworu wykorzystuje w tej edycji także sztuczną inteligencję.
Wystartowała aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”, w której skanując kapsle Tymbark w dedykowanej aplikacji będzie można poznać tegoroczny skład wykonawców reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, zobaczyć ekskluzywne materiały oraz wygrać vouchery do wykorzystania na eventim.pl.
Ruszyła kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania mają skupiać się na zaprezentowaniu oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
Tymbark ruszył z kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej.
Marka Tymbark rusza z kampanią pod hasłem „A ty, z kim tymbarkujesz?”. Kampania telewizyjna będzie miała kilka odsłon. Dodatkowo komunikację będzie można śledzić w social mediach (Instagram, Facebook).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.