| biznes i technologie » informacje
Prezes UOKiK nałożył kary na przedsiębiorców za promowanie systemów typu piramida
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na przedsiębiorców kary w łącznej wysokości ok. 740 tysięcy złotych za propagowanie zakazanych systemów promocyjnych typu piramida.
03.01.24, 13:15
| internet » e-commerce
Zarząd Wakacje.pl nie zgadza się z decyzją UOKiK. Będzie odwołanie
Zarząd Wakacje.pl nie zgadza się z przyjętą przez Prezesa UOKiK argumentacją, która była podstawą decyzji o ukaraniu Wakacje.pl.
30.12.23, 10:25
| internet » e-commerce
Prezes UOKiK nałożył milion złotych kary na portal wakacje.pl
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył ponad 1 mln zł kary na portal wakacje.pl. Jak wskazuje UOKiK, prezentowane na stronie wakacje.pl ceny wielu wycieczek były nieaktualne lub niepełne – inna cena pokazywała się w wyszukiwarce, a inna po rozwinięciu szczegółów oferty.
28.12.23, 12:14
| telewizja / VOD » informacje
Sylwester Szczęścia. Prawie 10 mln zł kary dla Polsatu od Prezesa UOKiK
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny ukarał Telewizję Polsat i spółkę Teleaudio Dwa – odpowiedzialnych za organizację SMS-owego konkursu sylwestrowego. Za wprowadzenie telewidzów w błąd spółki zapłacą blisko 10 mln zł.
23.11.23, 06:30
| radio » informacje
UOKiK: nie doszło do naruszenia konkurencji przy kształtowaniu metodologii badania Radio Track oraz weryfikacji jego wyników
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zamknął postępowanie dotyczące podmiotów tworzących Komitet Badań Radiowych. Zgromadzone przez UOKIK informacje nie wykazały, aby doszło do naruszenia konkurencji przy kształtowaniu metodologii badania Radio Track oraz weryfikacji jego wyników.
13.02.23, 14:31
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
UOKIK postawił zarzuty Filipowi Chajzerowi, Dorocie Rabczewskiej oraz Małgorzacie Rozenek-Majdan. Zdaniem Urzędu, influencerzy nieprawidłowo oznaczają treści reklamowe
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty kolejnej trójce influencerów: Filipowi Chajzerowi, Dorocie Rabczewskiej oraz Małgorzacie Rozenek-Majdan, w związku z nieprawidłowym oznaczaniem treści reklamowych w mediach społecznościowych.
09.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Badanie LifeTube i IQS: posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne
Konsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami - wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. Tylko 17 proc. badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18-64.
08.01.21, 10:00
| radio » informacje | prasa » informacje
Agora: decyzja Prezesa UOKiK w sprawie zakazu przejęcia Eurozetu przez Agorę kompromituje Urząd
Agora ustosunkowała się do decyzji Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego zakazującej przejęcia spółki Eurozet przez Agorę. 
07.01.21, 13:08
| radio » informacje
UOKIK zakazuje przejęcia spółki Eurozet przez Agorę
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zakazał przejęcia spółki Eurozet przez Agorę. Zdaniem Urzędu, w wyniku koncentracji powstałaby silna grupa radiowa, mogąca ograniczać konkurencję na rynku reklamy radiowej oraz rozpowszechniania programów radiowych. 
02.02.17, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
UOKiK ukarał Cyfrowy Polsat i Polkomtel
Kampanie reklamowe Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu dotyczące oferty smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd. UOKiK nałożył kary na obie spółki oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na stronach internetowych.
01.05.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Reklama suplementów diety - powstanie kodeks dobrych praktyk
O tym, co powinien zawierać kodeks dobrych praktyk, dyskutowali przedstawiciele 26 instytucji i stowarzyszeń branżowych.
04.02.16, 03:00
| reklama & PR » informacje
Vivus ukarany za wprowadzanie w 15-minutowy błąd
UOKiK ustalił, że reklamy oferowanych przez spółkę pożyczek zawierały obietnicę, że klient otrzyma pieniądze w ciągu 15 minut. Jednak reklamy nie informowały, że czas ten jest liczony dopiero od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku o udzielenie pożyczki.
26.10.15, 08:00
| reklama & PR |
UOKiK oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna apelują do producentów i dystrybutorów suplementów diety
Reklama suplementów diety nie może przypisywać im właściwości leczniczych, czy sugerować, że są remedium na liczne dolegliwości.
22.10.15, 16:00
| reklama & PR |
Rusza druga odsłona kampanii edukacyjnej UOKiK
14 dni na odstąpienie od umowy zawartej przez Internet i zasady reklamacji wadliwego towaru - to główne zagadnienia jakie UOKiK prezentuje w spotach promujących prawa konsumenta.
06.07.15, 08:00
| prasa » informacje
UOKiK: Czytelnicy PC Format mogli zostać wprowadzeni w błąd
Urząd zakwestionował sposób informowania na temat zasad korzystania z bepłatnego oprogramowania antywirusowego.
19.02.15, 09:03
| prasa » informacje
Spółka Express Media ukarana przez UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że w dwóch dziennikach: "Express Bydgoski" i "Nowości – Dziennik Toruński" ukazywały się artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. Prezes UOKiK nałożył na wydawcę gazet karę w wysokości blisko 13 tys. zł.
08.02.15, 20:22
| internet » informacje
Onet może przejąć Naszą Klasę
UOKiK uznał, iż przejęcie napopularniejszego polskiego serwisu społecznościowego nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
06.01.15, 13:02
| reklama & PR » informacje
UOKiK informuje o takim prawie, że można
Spoty prezentujące najważniejsze uprawnienia kupujących będzie można zobaczyć w 12 stacjach telewizyjnych, 20 stacjach radiowych, na 4 portalach internetowych, ekranach LCD w punktach prasowych, bankomatach oraz w komunikacji miejskiej w całym kraju.
22.11.14, 15:15
| internet » informacje
Electro.pl zapłaci za czas wysyłki
"Darmowa dostawa jeszcze tylko przez 72h" - UOKiK przyjrzał się hasłu reklamowemu sklepu internetowego.
09.10.14, 17:18
| reklama & PR » informacje
Agencja S4 wybrana do produkcji spotów dla UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wybrał agencję S4 do produkcji filmów reklamowych o nowych prawach konsumenckich.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.