IKEA z okazji Światowego Dnia Uchodźcy, 20 czerwca br. rozpoczęła kampanię „Zobaczmy w każdym to, co najważniejsze”. Celem akcji jest chęć zmiany postrzegania uchodźców i uchodźczyń, by patrzeć na nich nie przez pryzmat stereotypów, ale dostrzegać w nich ludzi, zasługują na bezpieczny dom.
Vectra wprowadziła specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej.
Grupa RMF przekazała ukraińskiemu wojsku sprzęt radiowy, który będą wykorzystywać dziennikarze Radia Armia FM informującego Ukraińców o bieżących wydarzeniach związanych z toczącą się wojną.
Polskie rozgłośnie radiowe solidarnie w drugą rocznicę wybuchu wojny w Ukrainie. 24 lutego br., punktualnie o 9:45 (GMT + 1), na antenach polskich stacji radiowych zabrzmi utwór „Give Peace A Chance” Johna Lennona. To symboiczny gest solidarności z narodem ukraińskim, a także wyraz sprzeciwu wobec wojny i okrucieństwa wojsk rosyjskich.
W drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie, TVP Kobieta w cyklu „Matki wojny” oraz w specjalnych odcinkach programu „Kobiety w drodze”, przypomni sylwetki ukraińskich kobiet zaangażowanych w działania wspierające rodaków. Na antenie pojawią się także wywiady z Tetianą Kovalchuk i Mery Akopian.
Serwisy Weekend.Gazeta.pl i Ukrayina.pl przy wsparciu Polskiej Akcji Humanitarnej przygotowały rodzicielski poradnik na temat zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Tym razem publikacja dostępna jest w języku ukraińskim i powstała z myślą o Ukraińcach — zarówno tych mieszkających w Polsce, jak i tych, którzy zostali w ogarniętym wojną kraju.
Dwa Złote, dwa Srebrne, trzy Brązowe, Grand Prix oraz ten najważniejszy, Tytanowy Lew, dla kampanii GdzieZamieszkac.com (Where to Settle) od Mastercard - to końcowy bilans Międzynarodowego Konkursu Kreatywności Cannes Lions 2023 dla kampanii stworzonej i zrealizowanej w Polsce przez Mastercard.
Projekt GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle) otrzymał dwa Złote, jednego Srebrnego i trzy Brązowe Lwy na Międzynarodowym Konkursie Kreatywności Cannes Lions.
Radio Szczecin zawarło porozumienie o współpracy z Polskim Radiem Lwów. Podpisanie umowy było symboliczne, ale pomoc jak zapewniają strony - realna i namacalna.
Tego dnia, w rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę, Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji u naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy piątek radio zaprezentuje wyjątkowe materiały. Nie zabraknie też ukraińskich utworów muzycznych, a o godz. 8.45 stacja wyemituje piosenkę Johna Lennona „Give peace a chance”.
W piątek 24 lutego br., w pierwszą rocznicę rosyjskiego ataku na Ukrainę RMF FM oraz informacyjno-muzyczne Radio RMF24 przygotowały okolicznościowe wywiady i rozmowy. Gościem specjalnym stacji będzie Prezydent RP Andrzej Duda.
24 lutego br. temat pierwszej rocznicy wybuchu wojny w Ukrainie zdominuje ramówkę Radia ZET. Stacja tego dnia wprowadzi specjalna oprawę, a na antenie pojawią się dodatkowe rozmowy z politykami, a także zostaną wydłużone Wiadomości.
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum działające przy Ambasadzie przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!”.
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
„Carol of the Bells” – klasyczna bożonarodzeniowa kolęda znana również jako „Szczedryk” otrzymała w tym świątecznym sezonie nowe brzmienie. Celem jest wsparcie ukraińskich dzieci dotkniętych wojną w ramach programu Fundacji Ołeny Zełenskiej, który zapewnia im pomoc edukacyjną, medyczną, finansową i prawną.
4 i 5 grudnia br. zespół „Wyborczej" i fundacji Nidaros przywiózł do Tarnopola i Lwowa kolejne rzeczy przygotowane z myślą o potrzebujących. Dary, na które w ramach akcji „Ciepło dla Ukrainy" złożyli się czytelnicy „Wyborczej”.
Polskie Radio dla Ukrainy obecnie emituje sygnał w sześciu miastach Polski: w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu oraz Białymstoku, Przemyślu i Hrubieszowie. Antena dostępna jest również cyfrowo na całym świecie.
Na początku 2023 r. ukażą się w Polsce przemówienia Wołodymyra Zełenskiego zebrane w tomie „Przesłanie z Ukrainy”.Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na inicjatywę United24 stworzoną przez prezydenta Zełenskiego w celu zbiórki funduszy na pomoc Ukrainie.
monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.