Liderem stacji muzycznych jest VIVA Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.
Niezmiennym liderem kanałów muzycznych jest VIVA Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Ewa Tenczyńska rozpoczyna pracę w Atmedia jako szef zespołu obsługującego kanały Viacom International Media Networks, a Katarzyna Wasiluk awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora marketingu spółki.
Do Działu Dystrybucji FOX International Channels Poland (FIC), z początkiem grudnia br., dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko Manager ds. Dystrybucji i Marketingu B2B.
Grupa telewizyjna MTV Networks rozpoczyna funkcjonowanie jako Viacom International Media Networks. Zmiana dotyczy nie tylko Polski, ale wszystkich międzynarodowych oddziałów, wchodzących w struktury koncernu Viacom.
Dom mediowy Value Media został wybrany przez grupę Viacom International Media Networks w Polsce do obsługi stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych, wchodzących w skład jej portfolio. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2012 r.
Rusza sprzedaż reklam w kolejnej stacji z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce – VH1 European. Portfolio telewizyjne Atmedia wzrasta tym samym do 59 stacji.
Viacom Blink! – międzynarodowy kanał rozrywkowy dla kobiet z portfolio Viacom International Media Networks 14 października br. dołączy do oferty platformy n.
22 września br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sieci Burger King. To druga odsłona kampanii tej marki, której hasłem jest slogan „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”.
20 lipca 2011 r. portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet - Viacom Blink!,
David Podhajski rozpoczął pracę w telewizji Polonia1. Jako Programming and Promotion Manager ma odpowiadać za markę "Polonia1” zarówno pod względem programmingu, jak i działań promocyjnych.
Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska.
Kanał AXN pozostał liderem w kwietniu wśród stacji filmowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 30 kwietnia 2011 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.