25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
19.05.23, 09:45
| reklama & PR » informacje
Value Media przejmuje obsługę mediową marki Foxy
Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy, który przejęło Value Media. Nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.
08.05.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Orange Re. Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety. Kampania programu Orange Polska
4 maja br., ruszyła kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
13.04.23, 16:46
| reklama & PR » informacje
Value Media zwiększa współpracę z Wittchen
Value Media (Group One), które współpracuje z marką Wittchen od 2019 r., przejęło obsługę mediową zagranicznych rynków.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
16.02.23, 13:05
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym co dobre. Kampania wizerunkowa marki Hochland w Metrze Warszawskim
Od początku br. marka Hochland zintensyfikowała kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, która na pierwszym miejscu stawia rodzinne wartości marki oraz podkreśla wsparcie Programu Pajacyk.
31.01.23, 12:22
| reklama & PR » informacje
Robot Max ściga się z Internetem od Orange
Rozpoczęła się kampania Orange Polska, przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca nowy internet Światłowód Pro 2.0.
27.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
23.01.23, 14:58
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym co dobre. Kampania wizerunkowa w telewizji i Internecie marki Hochland
Marka Hochland rusza z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także ma podkreślać wsparcie Programu Pajacyk.
09.11.22, 14:20
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg marki Hebe
Agencja Value Media (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Hebe. Spółka będzie odpowiedzialna za całościowe wsparcie klienta w ramach działań digital oraz strategię, planowanie i zakup mediów online.
11.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Subskrypcja numeru. Kampania marki Orange
Ruszyła nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex” przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa.
30.09.22, 09:07
| reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży firmę Trefl
Agencja Value Media wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.
24.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Rusza trzecia odsłona reklamy Suzuki Show
W trzeciej odsłonie reklamy, Rafał Jemielita oraz Jarek Maznas, dziennikarze motoryzacyjni opowiedzą o dwóch modelach marki Suzuki- Vitara i Jimny. W reklamie będą poruszane tematy związane z marką Suzuki. Kampanię razem z Suzuki przygotowała agencja Communication Unlimited.
21.09.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
,,Bez limitu'' od Orange i Leo Burnett Warszawa
Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange, którą przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa oraz Zespół Orange. W projekcie występują komicy: Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych widzów do skorzystania z usługi Orange "bez limitu’’.
20.09.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wystartowała ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”, w której sieci fitness pomagają poprawić pewność siebie
Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF) w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc trenerów.
06.09.22, 18:00
Under Armour partnerem Ninja Warrior Polska
30 sierpnia br. ruszył VI sezon programu „Ninja Warrior Polska” w Telewizji Polsat. Uczestników jesiennej edycji programu będzie wspierać marka Under Armour - partner strefy rozgrzewki.
06.09.22, 11:18
| reklama & PR » informacje
Robert Korzeniowski twarzą kampanii telewizyjnej WeNet
Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet, marki technologicznej z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP.
11.07.22, 09:05
| reklama & PR » ludzie
Rafał Wachnik Dyrektorem Zarządzającym Value Media
Rafał Wachnik, dotychczasowy Chief Strategy Officer w Group One Media, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego agencji mediowej Value Media.
26.05.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje pakiet 300 GB internetu
Ruszyła nowa kampania sieci Orange autorstwa agencji Leo Burnett, która promuje pakiet 300 GB internetu w planach 5G do wykorzystania w okresie wakacji.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.