| reklama & PR » informacje
Traficar poszerza swoją ofertę o hulajnogi elektryczne w Krakowie
Traficar ogłasza rozszerzenie swojej oferty o nową kategorię pojazdów z zakresu mikromobilności. Do krakowskiej floty dołączają hulajnogi elektryczne dostępne na minuty. Działania promocyjne opierają się o nietuzinkowy spot CGI.
15.05.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje ofertę Orange Flex
Orange Polska rozpoczął nową kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Agencja GONG odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display.
13.05.24, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Piotr Opłotny stanowisko przechodzi do Value Media z agencji Starcom
Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media (Group One) na stanowisko Head of Strategy.
06.05.24, 20:52
| reklama & PR » informacje
Nagrody pieniężne i vouchery na rodzinne przyjemności do wygrania w loterii Foxy
Ruszyła Loteria Foxy, w której codziennie uczestnicy akcji mogą wygrać 5 tys. zł lub vouchery do zrealizowania w sklepach Smyk, Empik i Decathlon.
05.04.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
#NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne. Kampania digitalowa Żabki NANO
Żabka Nano ruszyła z kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
04.04.24, 09:26
| reklama & PR » informacje
Orange tu jest. Orange Polska startuje z nowym formatem komunikacyjnym
Na początku kwietnia br., Orange Polska rusza z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”, spójną z platformą globalną. Za strategię, opracowanie działań, produkcję oraz nadzór nad realizacją odpowiadają agencja Leo Burnett wspólnie z klientem.
20.03.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z formatem “MasterChef Nastolatki” (TVN). Produkty marki będą obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show.
11.03.24, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Klaudia Brzeska i Marta Kierszka wzmocnią zespół Value Media
Na początku marca br. do zespołu strategii Value Media (Group One) dołączyły dwie nowe osoby - Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager.
04.03.24, 19:16
| reklama & PR » ludzie
Natalia Załęcka przeszła do Value Media
1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów jak i agencji consultingowej dołączyła do Value Media jako Chief Business Officer.
15.02.24, 21:54
| reklama & PR » informacje
Bez limitu na start. Robert Górski i Mikołaj Cieślak promują ponownie ofertę Orange
W ostatnich dniach stycznia br. ruszyła kampania 360 Orange Polska promująca ofertę “Bez limitu na start”.
06.02.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Robot Max i baca bohaterami kampanii Orange
W nowej odsłonie kampanii „Nawet pięć miesięcy abonamentu za 0 złotych i 5G jakości Orange” Mobile Voice Orange oraz agencja Leo Burnett prezentują propozycję dla przenoszących numer do Orange. 
31.01.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Sztuką być Maczfit. Kampania marki Maczfit
Pod hasłem “Sztuką być Maczfit” ruszyła kampania w której marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
24.01.24, 16:50
| reklama & PR » informacje
Pohulaj ze światłowodem jakości Orange. Kampania marki Orange
Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett przygotowały nową odsłonę kampanii światłowodu jakości Orange, która ma zadanie prezentację korzyści usługi.
19.01.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nju Mobile promuje noworoczną ofertą planu komórkowego
27 grudnia 2023 r. ruszyła kampania promująca noworoczną ofertę planów komórkowych od Nju Mobile „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”.
12.01.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Noworoczna wyprzedażowa oferta w kampanii Orange Polska
27 grudnia 2023 r. Orange Polska rozpoczął kampanie promującą nową ofertę operatora „Wyprzedażowe okazje nawet 700 zł taniej”.
08.12.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marka Trefl reklamuje planszówkę Spy Guy w świątecznej kampanii
Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – w taki sposób marka Trefl prowadzi świąteczną kampanię OOH.
07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
28.11.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
Daj Sobie Czas. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Bożego Narodzenia Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
28.11.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Julia Kamińska w świątecznej kampanii HalfPrice
Na pytanie: „Jak przygotować idealne święta?” ma odpowiadać ogólnopolska omnichannelowa kampania świąteczna marki HalfPrice, której twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w TV.
17.11.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Oszczędność i ekologia głównym tematem kampanii EKO-zmywarek Amica
Amica rozpoczęła kampanię EKO-zmywarek, która ma koncentrować się na oszczędności i ekologii.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy