Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Druga część rozmowy.
We Wrocławiu najchętniej słuchaną stacją pozostaje radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (Wrocław).
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra w tym roku po raz trzydziesty pierwszy. Po raz czwarty z rzędu marka Tarczyński została głównym sponsorem wrocławskiego Finału.
To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Producent przekąsek postanowił również w 2022 roku zagrać z Jurkiem Owsiakiem i wesprzeć akcję.
"Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją" - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Pierwsza część rozmowy.
Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland. Projekt zakłada promowanie miasta, jego akcji i wydarzeń na nośnikach digitalowych Clear Channel. Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana z obchodami Dnia Życzliwości, który przypada 21 listopada br.
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną stacją we Wrocławiu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2019 r. do 31 sierpnia 2019 r. (Wrocław).
RMF FM pozostaje liderem we Wrocławiu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2018 r. do 31 stycznia 2019 r. (Wrocław).
Liderem wrocławskiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2018 r. do 30 listopada 2018 r. (Wrocław).
Firma AMS wygrała przetarg na dzierżawę 35 dwustronnych gablot reklamowych typu citylight ogłoszony przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Umowa będzie obowiązywała przez dwa lata od stycznia 2019 r.
We Wrocławiu działa chatbot - pierwszy w Polsce wirtualny, samorządowy doradca, który informuje zainteresowanych o turystycznych możliwościach stolicy Dolnego Śląska.
Nowym liderem wrocławskiego rynku zostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Wrocław).
Od niedawna działania wrocławskiego ogrodu zoologicznego można śledzić również na portalu Twitter. Z tej okazji ogród postanowił zorganizować pierwszy w Polsce Tweetup w zoo. Jednak tuż po zapowiedzi wydarzenia, niespopdziewanie agencja go odwołała.
Liderem wrocławskiego rynku pozostaje Trójka. Największy awans zanotowało Radio TOK FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2016 r. do 31 października 2016 r. (Wrocław).
Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 przeprowadza kampanię promującą kulturalną jesień. Za copywriting i przygotowanie grafik odpowiedzialna jest wrocławska agencja Cięty Język.
Liderem wrocławskiego rynku została Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. (Wrocław).
Trójka umocniła pozycję lidera we Wrocławiu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2015 r. do 30 listopada 2015 r. (Wrocław).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.