| reklama & PR » informacje
Digital One wspomaga Wyborową przy debiucie w Angoli
Agencja Digital One nawiązała współpracę z koncernem Pernod Ricard Polska. Pierwszym projektem agencji są prace przy projekcie debiutu Wyborowej w Angoli. Kampania wprowadzająca markę na nowy rynek, z użyciem przygotowanych przez Digital One projektów, wystartuje w marcu. 
31.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań. Kampania marki Wyborowa
Marka Wyborowa w najnowszej komunikacji zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.
05.10.20, 17:48
| reklama & PR » informacje
Wojtek Sokół w kampanii marki Wyborowa
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Wyborowa. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, marka chce zachęcić odbiorców do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest znany raper – Wojtek Sokół. 
10.02.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
McCann Worldgroup dla marki Wyborowa
Agencja McCann & MRM została wybrana do budowania strategii komunikacji marki Wyborowa na rynku lokalnym oraz arenie międzynarodowej. 
27.01.16, 13:11
| reklama & PR » informacje
Buzz. realizuje projekt Słuchaj Miasta
Agencja buzz. odpowiada za koncept i realizację lifestylowego projektu „Słuchaj miasta“, który powstał w ramach działań dla marki Wyborowa. Akcja powstała we współpracy alkoholowego brandu z Radzimirem Dębskim.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.