30.10.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Naturalnie, jak u Ciebie. Kampania FRoSTY w minimalistycznej formie
8 października br. ruszyła kampania FRoSTY pod hasłem „Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, deklarując całkowitą otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów. Głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.
26.09.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Mówimy jak jest. FRoSTA zapowiada nową odsłonę kampanii
1 października br., ruszy kampania FRoSTY pod hasłem "Mówimy jak jest", która potrwa do połowy grudnia. 
28.06.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Z Leszkiem lato zawsze jest pełne muzyki LECH MUSIC, Aktywacje Lecha na wakacje
17 czerwca br. wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Marka powraca także z platformą LECH MUSIC.
20.05.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený w Warszawie oraz Krakowie
W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
01.04.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Napoje B-life Botanicals od Kompanii Piwowarskiej debiutują na rynku
Kompania Piwowarska rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Napoje botaniczne B-Life Botanicals otrzymają szerokie wsparcie promocyjne. 
26.03.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free 0,0% sponsorem strategicznym Runmageddon Sahara
17 marca br. zakończył się Runmageddon Sahara, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%. 
09.01.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Cała naprzód. Marka Captain Jack rozda 10 wycieczek na Ibizę
Marka Captain Jack rozpoczyna akcję promocyjną w której konsumenci będą mogli wygrać 10 wycieczek na Ibizę oraz 2 tys. kartonów Captain Jacka. Akcji towarzyszą liczne działania reklamowe. 
04.01.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampania marki Lech Premium
Marka Lech przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję puszek z projektem Zuzy Sadlik. Dodatkowo w ramach kampanii pojawił się również spot TV.
19.11.18, 14:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
65 proc. w 2019 r. Rośnie udział reklamy programmatic w globalnym rynku reklamy
W 2019 r. globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym mają stanowić 65 proc. sumy wydatków na reklamę online – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
28.11.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Justyna Kowalczyk promuje Mistrzowski Kredyt Gotówkowy
Santander Consumer Bank rozpoczął przed świętami marketingową ofensywę. Twarzą kampanii jest Justyna Kowalczyk, ambasadorka marki.
15.11.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Queisser Pharma klientem Zenith
Queisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest Zenith.
24.07.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: konsumpcja video rośnie o 20 proc. dzięki urządzeniom mobilnym
Czas oglądania online video wzrośnie w 2017 r. aż o 20 proc. − wynika z opublikowanego przez agencję mediową Zenith raportu „Online Video Forecasts 2017”.
20.06.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2 proc., a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec roku 7,061 mld PLN netto.
24.04.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc.
07.01.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zenith kontynuuje obsługę marki Frosta
Frosta ponownie wybrała w przetargu dom mediowy Zenith do obsługi swojego budżetu mediowego. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku.
28.11.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31 proc.
W 2017 r. rynek reklamy programmatic ma wzrosnąć o 31 proc. Tym samym dynamika jego wzrostu przewyższy wzrost wszystkich innych kanałów digital − wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
12.11.16, 11:00
| internet » badania rynku
2017 r.: 75 proc. konsumpcji internetu via mobile
W 2017 r. udział mobile w konsumpcji internetu wyniesie 75 proc. – wynika z najnowszego raportu „Mobile Advertising Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
13.07.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
#jedengest od Garniera
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu”, Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka makijażu, prowadząca popularny kanał urodowy na YouTube.
16.06.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia: w 2016 r. czas korzystania z mobilnego internetu wzrośnie o 28 proc.
Ilość czasu, jaką ludzie na całym świecie poświęcają na korzystanie z mobilnego internetu wzrośnie w tym roku o 27,7 proc., podnosząc całościową konsumpcję mediów o 1,4 proc.
22.03.16, 11:39
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group: 2016 kolejnym rokiem stabilnego wzrostu rynku reklamy
Według prognoz ZenithOptimedia Group, łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3,5 proc., a na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,963 mld zł netto. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.