Startuje kampania promująca Glucocare – produkt dla osób ze stanem przedcukrzycowym. Działania prowadzone będą w telewizji, głównie na kanałach tematycznych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 r. ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku.
Dom mediowy Codemedia współtworzy nową kampanię produktów NEO TOOLS, Grupy Topex. Działania obejmują promocję zarówno na portalach internetowych jak i w tygodnikach opinii i prasie kobiecej.
Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada br. dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko.
Trwa kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Salveo, przedstawiciela wytwórcy pastylek na gardło Isla. W zaplanowanych spotach reklamowych promowana jest szeroka gama farmaceutyków producenta, w tym nowości.
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dom mediowy Codemedia będzie odpowiadał za komunikację marki Agata w mediach społecznościowych. Współpraca obejmie aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13 proc. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45 proc. w porównaniu rok do roku.
Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września 2016 r. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r., co oznacza wzrost o 14 proc. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
Z początkiem listopada br., Rafał Drosik objął stanowisko Customer & Data Intelligence Director code.insights – nowej jednostki wyspecjalizowanej w badaniach i analityce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia.
Firma Komfort rozpoczęła współpracę z Codemedia. Dom mediowy odpowiedzialny jest m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.
Z początkiem czerwca br. do zespołu Codemedia dołączył Piotr Gruszfeld, który przeszedł z GroupM. Pracując na stanowisku Media Planner ma wspierać marketingowo klientów finansowych oraz ecommercowych.
Po ponad półtorarocznej przerwie, Skanska Residential Development Poland powróciła do współpracy z domem mediowym Codemedia S.A. Nowy kontrakt podpisano w wyniku wygranej w przetargu na obsługę mediową jednej z inwestycji dewelopera.
Dom mediowy Codemedia wystartował z dwiema nowymi kampaniami dla sieci supermarketów Tesco. Celem pierwszej z nich jest wsparcie oferty produktów bez glutenu, laktozy czy cukru, dostępnej w ofercie sieci, a drugiej stanowi wsparcie konkursu dla klientów sklepów Tesco, z nagrodami z limitowanej serii DC Super Heroes.
Bartłomiej Potęga z początkiem lutego br. awansował na stanowisko Media Manager w dziale Offline. W tym samym dziale na stanowisko Media Planner/Buyer awansował Jan Baczyński.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.