25.07.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia z promocją kampanii Glucocare
Startuje kampania promująca Glucocare – produkt dla osób ze stanem przedcukrzycowym. Działania prowadzone będą w telewizji, głównie na kanałach tematycznych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
10.05.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje wodę Eden
Dom mediowy Codemedia odpowiada za prowadzenie nowych działań firmy Eden Springs (Grupa Eden). Akcja wykorzystuje m.in. potencjał blogerów. 
27.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: prawie 155 mln zł wydatków branży modowej trzech pierwszych kwartałach 2017 r.
Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 r. ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku.
28.11.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje świąteczne prezenty marki NEO
Dom mediowy Codemedia współtworzy nową kampanię produktów NEO TOOLS, Grupy Topex. Działania obejmują promocję zarówno na portalach internetowych jak i w tygodnikach opinii i prasie kobiecej. 
20.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
14.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w Zarządzie Codemedia
Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada br. dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko. 
08.11.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje markę ISLA w telewizji
Trwa kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Salveo, przedstawiciela wytwórcy pastylek na gardło Isla. W zaplanowanych spotach reklamowych promowana jest szeroka gama farmaceutyków producenta, w tym nowości. 
16.10.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
18.09.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia odpowiedzialne za social media Salonów Agata
Dom mediowy Codemedia będzie odpowiadał za komunikację marki Agata w mediach społecznościowych. Współpraca obejmie aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
11.07.17, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kobyłka szefem działu traffic w Codemedia
Arkadiusz Kobyłka objął stanowisko Head of Traffic w domu mediowym Codemedia. Wcześniej związany był z Mr Target i Value Media.
26.05.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe
W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13 proc. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. 
10.04.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: e-commerce zmniejsza wydatki mediowe
Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45 proc. w porównaniu rok do roku.
09.01.17, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Codemedia: Aflofarm wydaje coraz więcej na reklamę
Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września 2016 r. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r., co oznacza wzrost o 14 proc. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 
27.12.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę
Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług zmalały o prawie jedną piątą - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
24.11.16, 12:09
| reklama & PR » ludzie
Rafał Drosik w zespołu domu mediowego Codemedia
Z początkiem listopada br., Rafał Drosik objął stanowisko Customer & Data Intelligence Director code.insights – nowej jednostki wyspecjalizowanej w badaniach i analityce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia.
01.07.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Komfort wybrał dom mediowy
Firma Komfort rozpoczęła współpracę z Codemedia. Dom mediowy odpowiedzialny jest m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.
08.06.16, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Gruszfeld w domu mediowym Codemedia
Z początkiem czerwca br. do zespołu Codemedia dołączył Piotr Gruszfeld, który przeszedł z GroupM. Pracując na stanowisku Media Planner ma wspierać marketingowo klientów finansowych oraz ecommercowych.
11.05.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Skanska Residential Development Poland znów z Codemedia S.A.
Po ponad półtorarocznej przerwie, Skanska Residential Development Poland powróciła do współpracy z domem mediowym Codemedia S.A. Nowy kontrakt podpisano w wyniku wygranej w przetargu na obsługę mediową jednej z inwestycji dewelopera.
23.04.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia z kolejnymi kampaniami dla Tesco
Dom mediowy Codemedia wystartował z dwiema nowymi kampaniami dla sieci supermarketów Tesco. Celem pierwszej z nich jest wsparcie oferty produktów bez glutenu, laktozy czy cukru, dostępnej w ofercie sieci, a drugiej stanowi wsparcie konkursu dla klientów sklepów Tesco, z nagrodami z limitowanej serii DC Super Heroes.
15.02.16, 12:54
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Potęga i Jan Baczyński awansują w Codemedia
Bartłomiej Potęga z początkiem lutego br. awansował na stanowisko Media Manager w dziale Offline. W tym samym dziale na stanowisko Media Planner/Buyer awansował Jan Baczyński.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.