17.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
CESP podsumowuje wyniki audytu danych pomiaru oglądalności in-home Nielsena
Po audycie systemu pomiaru oglądalności poza domem - OOH, którego wyniki i rekomendacje ogłoszone zostały w grudniu 2022 r., MOC TV (zrzeszenie nadawców telewizyjnych) zlecił audyt pomiaru oglądalności telewizji in-home Nielsena.
19.01.22, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Krajowy Instytut Mediów: kończymy pilotaż badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów kończy ostatnią fazę pilotażu założycielskiego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów.
24.08.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Branża reklamowa z wątpliwościami w sprawie fuzji danych Nielsena i Gemiusa
Branża reklamowa zajęła stanowisko w sprawie fuzji danych telemetrycznych z panelu Nielsena z danymi o oglądalności in home oraz out of home Gemiusa.
12.11.19, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynek
Członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. 
17.10.19, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie nowego badania mediów
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. 
02.09.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Marketerzy dla Lepszych Badań pracują nad briefiem dotyczącym nowego badania mediów
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań”, która integruje marketerów angażujących się w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce, pracuje nad briefem zawierającym konkretne wymagania wobec tego projektu. 
14.12.17, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Nielsen Audience Measurement rozbuduje panel i wprowadzi Streaming meter
Nielsen Audience Measurement chce rozbudować panel telewizyjny i wprowadzić nowe narzędzie do pomiaru wideo online.
17.08.16, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Raport TV. TVP Sport i TVP1 w górę
Olimpiada sprzyja TVP - TVP1 i TVP2 w trójce najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w ubiegłym tygodniu; przeszło dwukrotny wzrost oglądalności TVP Sport. Igrzyska Olimpijskie w dalszym ciągu dominują w rankingu najliczniej oglądanych programów – w TOP20 znalazło się aż 12 transmisji lub studiów olimpijskich
10.05.16, 13:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Telemetria w centrum zainteresowania. Organizacje branżowe piszą do Jacka Kurskiego
Przedstawiciele trzech organizacji branżowych wystosowali list otwarty do Jacka Kurskiego, Prezesa Zarządu Telewizji Polskiej w sprawie badań telemetrycznych prowadzonych w Polsce.
05.10.09, 20:36
| telewizja / VOD |
VH1 Polska rano dla dzieci
Rock Your Baby to muzyczne pasmo na kanale VH1 dedykowane najmłodszej widowni w Polsce emitowane od 7.00 do 9.00.
23.05.07, 19:18
| telewizja / VOD |
Od czerwca serial Czterej pancerni i pies w Jedynce
Pierwszy odcinek serialu zobaczą widzowie TVP1 już w niedzielę, 3 czerwca o godz. 8.50. Kolejne odcinki emitowane będą co niedziela, o godz.10.20.
27.01.06, 05:50
| telewizja / VOD |
Starlink podpisuje kontrakt z TNS OBOP
Starlink, dom mediowy działający w ramach jednej z największych grup mediowych: Grupy Starcom, podjął decyzję o kontynuacji współpracy z TNS OBOP.
04.01.06, 21:32
| telewizja / VOD |
TNS OBOP komentuje oświadczenie AGB NMR
Firma TNS OBOP skomentowała oświadczenie konkurencyjnej firmy AGB NMR.
02.01.06, 23:43
| telewizja / VOD |
TNS OBOP dostarcza dane telemetryczne OMD Poland
TNS OBOP podpisał umowę na codzienną dostawę danych telemetrycznych z OMD Poland.
13.07.05, 18:05
| telewizja / VOD |
Sportowe TVP 3
Sport przyciąga widzów do Trójki.
07.06.05, 19:07
| telewizja / VOD |
Przejrzeć telewidza
Nowy projekt TNS OBOP - TV SCAD.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.