Spółka Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych oraz dzierżawcą nieruchomości gruntowych, stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, na których postawi billboardy w Gdańsku.
Reklama może być głównym motorem napędzającym biznes i przyciągającym klientów. Oprócz tak istotnych kwestii jak określony nośnik reklamowy (np. reklama na wyświetlaczach, citylighty lub reklama wielkopowierzchniowa), to właśnie sama koncepcja kampanii odgrywa kluczową rolę wpływającą na jej odbiór.
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.
„Tu odkryjesz świat atrakcji“ – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. ruszyła urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.
Z początkiem marca w telewizji, Internecie, outdoorze i materiałach POSM pojawił się Maciek Gajwer – zaradny, pomysłowy mężczyzna z poczuciem humoru i głową pełną pomysłów.
3.marca Małgorzata Kożuchowska oficjalnie zagościła, nie tylko na plakatach nowej kampanii, ale również po raz pierwszy pojawiła się na terenie galerii Bonarka w Krakowie.
17 lutego 2012 r. w Parku Handlowym Bielany został otwarty pierwszy we Wrocławiu, a trzeci w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. Otwarciu towarzyszy kampania reklamowa na terenie Wrocławia.
Elementami nowej kampanii promującej wyszukiwarkę firm, produktów i usług panoramafirm.pl są m.in. dopasowane do lokalizacji danego nośnika reklamy outdoorowe.
Na antenie radia RMF FM emitowane są spoty radiowe promujące Pocztę o2 oraz "o2 wciąga". Spoty radiowe są kontynuacją kampanii outdoorowej "o2 wciąga", którą była widoczna w grudniu na billboardach w całej Polsce.
Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2640 zł w pasmach off-peak i 3400 zł w prime-time.
Fortuna (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię sponsoringową w stacjach TVN. Gwiazdorem telewizyjnego billboardu sponsorskiego znanej marki jest tym razem sok pomidorowy.
Sieć reklamowa Evolution Media Net przygotowała nową ofertę reklamy wideo obejmującą internetowe wydanie dziennika "Rzeczpospolita" i platformę tv.rp.pl. Wspólnie przygotowana oferta jest jednym z pierwszych efektów współpracy między Evolution a Presspublicą, wydawcą dziennika Rzeczpospolita
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.